بهترین بلاگ محتوا

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

بهترین بلاگ محتوا

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

  • ۰
  • ۰

با داشتن 60 سال فعالیت در این صنعت ، ما تجربه و دانش لازم را برای کمک به شما در انتخاب بهترین درب امنیتی برای خانه پرت کسب کرده ایم. خوشبختانه ، انتخاب بسیار ساده است: ما دو مارک با کیفیت را انتخاب کرده ایم: دامنه PROMESH و دامنه SECUREGRILLE ما.
PROMESH و SECUREGRILLE با طراحی و ساخت استرالیا ، اگر می خواهید چیزی ساخته شود که بتواند در برابر محیط خشن پرت مقاومت کند ، محافظت فوق العاده ای برای خانه شما ایجاد کرده و با قیمت رقابتی در دسترس است ، استرالیا طراحی و ساخته شده است.
چرا PROMESH و SECUREGRILLE؟
PROMESH و SECUREGRILLE در کارخانه خود ما در پرت ساخته شده است ، PROMESH و SECUREGRILLE مزایای بسیاری را ارائه می دهند:
مطابق با استانداردهای استرالیا (و فراتر از آن)
محصولات امنیتی باید مطابق با استانداردهای استرالیا باشند. حداقل الزامات تعیین شده توسط دولت استرالیا. هر دو محصول PROMESH و SECUREGRILLE بطور گسترده مستقل مورد آزمایش قرار گرفته اند و از هر معیار واحدی برآورده شده یا فراتر رفته اند.
آزمایشات شامل:
تست برش چاقو: AS5039
تست جمی: ​​AS5039 / 5041
نصب صفحه نمایش امنیتی: AS5040
تست اسپری نمکی: AS2331.3
محافظت از حشرات: مگس ها را دور نگه دارید
آزمایش تأثیر پویا: AS5039 / 5041
تست اهرم قفل و لولا: AS5039 / 5041
تست بقایای سیکلون: AS1170.2
تست نیروی پنجره به بیرون: AS4420.7
سطح حمله بوش: AS3959 (BAL) 40
امنیت خانگی نوآورانه
ما دائماً به دنبال راه های جدید و نوآورانه برای کمک به مشتریان هستیم. سیستم SECUREGRILLE ما از قاب فریم سنگین و منحصر به فرد برای ایمن کردن مشبک به قاب استفاده می کند. در مقابل ، بسیاری از سیستم های دیگر از یک قاب کوچکتر و باریک تر استفاده می کنند که به طور قابل توجهی ضعیف است.
چند طرح شیک
امنیت مهم است ، اما می دانیم که نگاه ها نیز مهم هستند. هر دو سیستم PROMESH و SECUREGRILLE با تنوع رنگی متناسب با هر خانه ای همراه هستند. درهای امنیتی PROMESH همچنین در رنگ های Wood Look موجود است.
کنترل کیفیت برجسته
از آنجا که درهای امنیتی ما در محل تولید کننده هستند ، ما کنترل کاملی بر کیفیت محصولی که به مشتریان خود ارائه می دهیم کنترل می کنیم - لازم نیست به استانداردهای دیگران اعتماد کنیم. این امر به ما این امکان را می دهد تا درهایی را که به مشتریان خود ارائه می دهیم همیشه با کیفیت باشد.
این فقط در مورد درب نیست - 3 عامل دیگر که باید در نظر بگیرید
انتخاب درب امنیتی شما مهم است ، اما نباید تنها عامل تصمیم گیری شما باشد. شما همچنین باید سه عامل زیر را در نظر بگیرید:
1. نصب
مهم نیست که درب امنیتی شما اگر نادرست نصب شود ، چقدر قوی است. نصب کنندگان با تجربه ما همه متخصصان امنیتی دارای مجوز پلیس هستند. می توانید به آنها هم به درب امنیتی خود و هم به خانه خود اعتماد کنید.
2. ضمانت
ضمانت درب امنیتی شما نمایانگر اعتماد تولید کننده به کار خودشان است. اعتماد به نفس ما نسبت به کیفیت کار ما بدان معنی است که می توانیم با ضمانت 10 ساله از آن نسخه پشتیبان تهیه کنیم.
3. چرخش سریع - حتی برای ساختهای سفارشی
با کارخانه خودمان ، می توانیم یک زمان چرخش سریع برای پروژه شما را تضمین کنیم - حتی اگر این یک ساخت و ساز سفارشی باشد.
برای امنیت خانه خود آماده هستید؟ با ما تماس بگیرید (08) 9249 3700 یا با تیم ما بصورت آنلاین تماس بگیرید تا اقدام به ارائه رایگان اقدامات خود در سایت و نقل قول یکی از مشاوران امنیتی مجاز ما نمایید.

  • ۹۹/۰۳/۰۴
  • meysam akbari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی