بهترین بلاگ محتوا

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

بهترین بلاگ محتوا

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تضمین امنیت خانه شما قبل از تعطیلات می تواند کار زیادی باشد. با این وجود ، دانستن امنیت در هنگام تعطیلات ، اقامت شما را از خانه بسیار لذت بخش تر خواهد کرد.

تهیه کلید اصلی پیشگیری است. آیا می دانید FBI تخمین می زند که 90 درصد کل سارق های خانگی قابل پیشگیری هستند؟ جالبتر از همه ، اکثر مشاغل خانگی در این لحظه به دلیل مخالفت های بچه ها که می دانند شما در تعطیلات هستند ، به سر می برند. بنابراین ، هر چه تعداد افراد کمتری شما را بشناسند ، بهتر هستند.

 

امنیت خانه

لیستی تهیه کنید
لیستی تهیه کنید و هر کاری را انجام دهید ، بررسی کنید. این لیست باید دقیقاً مطابق با این مقاله در دو بخش باشد. بخش اول عناصر امنیتی جسمی است که ممکن است برای تحقق آن کمی بیشتر طول بکشد.
بخش دوم باید مواردی باشد که شما فقط قبل از ترک باید تمام کنید. این موارد شامل مواردی مانند قفل کردن همه درها و پنجره ها ، از جمله پنجره های زیرزمینی است که هیچ کس از آنجا یاد نمی کند.

ابزار ریخته شده را قفل کرده و درب اتوماتیک درب گاراژ خود را جدا کنید. بسیاری از درب های قدیمی گاراژ قدیمی به راحتی هک می شوند.

امنیت درب خارجی
درهای بیرونی باید درهای هسته ای محکم و دارای قفل بن بست یا multiport باشد. بهترین گزینه درب فلزی با قاب فولادی است. از آنجا که دو سوم کل سارقین از طریق درب جلو ، عقب یا درب گاراژ وارد می شوند ، تمام درهای خارجی باید محکم باشد.

بسیاری از مالکان خانه از بن بست استفاده می کنند. این پیام طی چند سال گذشته به خانه رانده شده است. با این حال ، بسیاری از پیچ های سه چهارم اینچی که قفل معامله خود را دارند استفاده می کنند. شما باید از پیچ سه اینچی استفاده کنید که به داخل قاب می رود.

گزینه Security Shield Steel را برای درهایی جستجو کنید که نه تنها خانه شما را ایمن نگه می دارد بلکه به تجدید نظر در مهار منزل شما افزوده خواهد شد.

نگهبانان پنجره
تقریباً یک سوم مهاجمان خانگی برای دستیابی به ورودی از یک پنجره استفاده می کنند. اینها معمولاً پنجره های زیرزمینی ، جانبی یا پنجره های عقب هستند که اغلب از منظره با محوطه سازی از آن نمایش داده می شوند. هنگامی که در اطراف پنجره ها و درهای خود بوته می کنید ، باید نورگیرهای حرکتی را به چراغهای جلو وصل کنید تا نور آن مناطق روشن شود. هنگامی که آن چراغ های روشنایی روشن می شوند ، متجاوزان معمولاً پراکنده می شوند.

با این حال ، اگر آنها می دانند که شما خانه نیستید ، ممکن است برای ورود به خانه شما اقدام به شکستن پنجره کنند. یک راه مطمئن برای جلوگیری از آنها ، نگهبانان پنجره است. مانند درب های امنیتی ، محافظ های پنجره ما می توانند به صورت سفارشی طراحی شوند تا طراحی نمای بیرونی منزل شما را تکمیل کرده و جذابیت کمتری را اضافه کنند.

یک سیستم امنیتی خانگی نصب کنید
سیستم های امنیتی خانگی عملکردها و هشدارهای بیشتر و بیشتری را برای ساکنان دارند. بسیاری از سیستم های امنیتی با مانیتور همراه هستند به طوری که در صورت اضطراری آنها را مجری قانون می نامند. سنسورهای پنجره و درب ، دوربین های فیلمبرداری خارجی با مادون قرمز ، فیلم های با حیاط درب و موارد دیگر. به علاوه ، این سیستم ها غالباً با کمتر از آنچه برای کابل پرداخت می کنید ، در دسترس هستند. علائم و برچسب ها را نصب کنید تا اعلام کنید خانه شما محافظت شده است.

از روشنایی هوشمند استفاده کنید
از نورپردازی هوشمند استفاده کنید یا از چراغ ها برای ایجاد خانه خود در خانه استفاده کنید و با همسایه قابل اعتماد در مورد وارد کردن نامه و بسته های خود صحبت کنید. هرگز یک کلید را در زیر گلدان یا حصیر در بیرون نگه ندارید. یا آن را به آن همسایه مورد اعتماد بدهید یا یک قفل ترکیبی تهیه کنید. اطمینان حاصل کنید که هرکسی که چمن شما را ماسه می زند یا هرگونه نگهداری از خانه شما را انجام می دهد ، همچنان که در آنجا هستید ، به زندگی خود نگاه می کند. برای خاموش کردن تحویل روزنامه خود تماس بگیرید.

لوازم خانگی غیر ضروری را از برق جدا کنید
قطع کردن وسایل غیرمترقبه و خاموش کردن منبع آب مانع از سرقت نمی شود بلکه می تواند از بروز آتش سوزی یا سیل جلوگیری کند.

پنهان کردن ارزش ها
برای جلوگیری از محو شدن فرش و اثاثیه ، محافظت از حریم خصوصی خود ، و جلوگیری از جستجو و گرفتن موجودی سارق ها باید از ویندوز خود استفاده کنید. با این حال ، شما باید وسایل ارزشمندی را از بین نبرید.

حکاکی ، علامت گذاری ، عکس و موارد با ارزش موجود
این ایده خوبی است که سنگهای قیمتی خود را با یک علامت مشخص مانند اولین نام خانوادگی و نام خانوادگی خود حکاکی یا علامت گذاری کنید ، و سپس یک موجودی تهیه کنید. به این ترتیب ، اگر کسی برای سرقت موارد شما وارد شود ، شما یک لیست برای اجرای قانون برای بررسی خواهید داشت. با موجودی شما ، آنها می توانند مغازه های گروپ را برای موارد شما بررسی کنند و احتمالاً کالاهای دزدیده شده شما را بازیابی می کنند.

موجودی شما باید شامل توضیحات مورد ، نام تجاری ، سریال یا شماره مدل و مقدار تقریبی باشد. موجودی به هر گونه ادعای بیمه نیز کمک می کند.

رسانه های اجتماعی و پیام های تلفنی
اطمینان حاصل کنید که همه افراد در خانواده می دانند که برنامه های خود را در فیس بوک یا سایر صفحات رسانه های اجتماعی ارسال نکنند. وقتی دوباره برمی گردید و هنوز رایانه ای برای ارسال تصاویر خود دارید می توانید این کار را انجام دهید. یک پیام تلفنی را که می گوید در تعطیلات دور خواهید بود ، ترک نکنید.

پیروی از این چند قدم ساده می تواند از وقفه جلوگیری کند و بازگشت به خانه راضی کند.

http://bestblogcontent.blog.ir/

 

  • meysam akbari
  • ۰
  • ۰

درب ضد سرقت یک بخش اساسی از امنیت جسمی را تشکیل می دهند و اغلب برای انجام چندین کار از جمله لازم است:
· کنترل دسترسی افراد مجاز
جریان مناسب از افراد / مواد و غیره را مجاز کنید.
· همکاری با سیستم های شناسایی متجاوز (IDS) برای شناسایی دسترسی غیرمجاز
· ایجاد موانعی برای تاخیر در پیشرفت یک دشمن
· محافظت از انواع خاص تهدید ، مانند انفجار یا بالستیک
· برای محافظت در برابر آتش سوزی و / یا ورود دود
· فراهم کردن وسیله فرار در مواقع اضطراری
درهای امنیتی باید به عنوان یک سیستم در نظر گرفته شوند ، که معمولاً مؤلفه های زیر را شامل می شود:
· برگ درب
· مبلمان درب
· قفل سخت افزار
· چارچوب در
· تنظیمات قاب
· ساختار پشتیبانی (قابهای استیل steel H اغلب برای حمایت از درهای سنگین به عنوان بار تحمیل شده در دیوارهای همسایه اگر اغلب بسیار زیاد باشد) لازم است.
آنها همچنین ممکن است دارای صفحات جانبی و سربار باشند.

درب ضد سرقت

درهای امنیتی برای سیستم های تشخیص نفوذ و کنترل دسترسی باید با سنسورها هماهنگ شوند. اینها را می توان با خدمات قفل ساز حرفه ای نصب کرد.
اولین هدف از بازرسی امنیت خانه ، شناسایی ویژگی های خانه یا روال روزانه اعضای خانواده است که ممکن است خانه شما را به یک هدف آسان برای سارق تبدیل کند.
با دانستن اینکه کدام قفل را نصب کنید ، درب جلو خود را ایمن نگه دارید. در اینجا شرح چهار نوع متداول قفل درب است:
1. قفل دستگیره: یکی از رایج ترین نوع قفل درب ها ، قفل دستگیره در انواع درب ها استفاده می شود. درب جلو ، درب اتاق خواب ، درب های گاراژ یا درب پاسیوی عقب.
2. قفل دسته: قفل دسته به طور معمول در درب داخلی یافت می شود ، در دست خود احساس زیبایی می کنید و شیک تر هستند
3. قفل Deadbolt: Deadbolts امن ترین و مقرون به صرفه است. بن بستها از پیچ فلزی استفاده می کنند که به داخل مربا در می شود. پیچ توسط یک قفل در داخل درب و یک سوراخ کلید در خارج کنترل می شود.
نکات مربوط به امنیت منزل
برای یک مجرم ، نشانه های مشخصی مبنی بر خالی بودن خانه یا هدف بهتر برای استراحت و ورود وجود دارد. در زیر لیستی از پیشنهادات برای کاهش خطر قربانی شدن وجود دارد.
1) همیشه درب جلو خود را قفل نگه دارید.
2) نام یا شماره مجوز خود را به کلید خانه خود وصل نکنید. کلیدهای خانه گمشده یا دزدیده شده ، که حاوی چنین اطلاعاتی هستند ، می توان به راحتی در جلوی درب شما قرار گرفت.
3) درهای جلو برای دستگاههای امنیتی با یکپارچهسازی با سیستمعامل مناسب نیستند.
ایمن سازی درب جلو با قفل با درجه بالا اولین دفاع در برابر سرقت است

 

مطالب مرتبط:

بهترین درب های امنیتی

 

  • meysam akbari
  • ۰
  • ۰

با داشتن 60 سال فعالیت در این صنعت ، ما تجربه و دانش لازم را برای کمک به شما در انتخاب بهترین درب امنیتی برای خانه پرت کسب کرده ایم. خوشبختانه ، انتخاب بسیار ساده است: ما دو مارک با کیفیت را انتخاب کرده ایم: دامنه PROMESH و دامنه SECUREGRILLE ما.
PROMESH و SECUREGRILLE با طراحی و ساخت استرالیا ، اگر می خواهید چیزی ساخته شود که بتواند در برابر محیط خشن پرت مقاومت کند ، محافظت فوق العاده ای برای خانه شما ایجاد کرده و با قیمت رقابتی در دسترس است ، استرالیا طراحی و ساخته شده است.
چرا PROMESH و SECUREGRILLE؟
PROMESH و SECUREGRILLE در کارخانه خود ما در پرت ساخته شده است ، PROMESH و SECUREGRILLE مزایای بسیاری را ارائه می دهند:
مطابق با استانداردهای استرالیا (و فراتر از آن)
محصولات امنیتی باید مطابق با استانداردهای استرالیا باشند. حداقل الزامات تعیین شده توسط دولت استرالیا. هر دو محصول PROMESH و SECUREGRILLE بطور گسترده مستقل مورد آزمایش قرار گرفته اند و از هر معیار واحدی برآورده شده یا فراتر رفته اند.
آزمایشات شامل:
تست برش چاقو: AS5039
تست جمی: ​​AS5039 / 5041
نصب صفحه نمایش امنیتی: AS5040
تست اسپری نمکی: AS2331.3
محافظت از حشرات: مگس ها را دور نگه دارید
آزمایش تأثیر پویا: AS5039 / 5041
تست اهرم قفل و لولا: AS5039 / 5041
تست بقایای سیکلون: AS1170.2
تست نیروی پنجره به بیرون: AS4420.7
سطح حمله بوش: AS3959 (BAL) 40
امنیت خانگی نوآورانه
ما دائماً به دنبال راه های جدید و نوآورانه برای کمک به مشتریان هستیم. سیستم SECUREGRILLE ما از قاب فریم سنگین و منحصر به فرد برای ایمن کردن مشبک به قاب استفاده می کند. در مقابل ، بسیاری از سیستم های دیگر از یک قاب کوچکتر و باریک تر استفاده می کنند که به طور قابل توجهی ضعیف است.
چند طرح شیک
امنیت مهم است ، اما می دانیم که نگاه ها نیز مهم هستند. هر دو سیستم PROMESH و SECUREGRILLE با تنوع رنگی متناسب با هر خانه ای همراه هستند. درهای امنیتی PROMESH همچنین در رنگ های Wood Look موجود است.
کنترل کیفیت برجسته
از آنجا که درهای امنیتی ما در محل تولید کننده هستند ، ما کنترل کاملی بر کیفیت محصولی که به مشتریان خود ارائه می دهیم کنترل می کنیم - لازم نیست به استانداردهای دیگران اعتماد کنیم. این امر به ما این امکان را می دهد تا درهایی را که به مشتریان خود ارائه می دهیم همیشه با کیفیت باشد.
این فقط در مورد درب نیست - 3 عامل دیگر که باید در نظر بگیرید
انتخاب درب امنیتی شما مهم است ، اما نباید تنها عامل تصمیم گیری شما باشد. شما همچنین باید سه عامل زیر را در نظر بگیرید:
1. نصب
مهم نیست که درب امنیتی شما اگر نادرست نصب شود ، چقدر قوی است. نصب کنندگان با تجربه ما همه متخصصان امنیتی دارای مجوز پلیس هستند. می توانید به آنها هم به درب امنیتی خود و هم به خانه خود اعتماد کنید.
2. ضمانت
ضمانت درب امنیتی شما نمایانگر اعتماد تولید کننده به کار خودشان است. اعتماد به نفس ما نسبت به کیفیت کار ما بدان معنی است که می توانیم با ضمانت 10 ساله از آن نسخه پشتیبان تهیه کنیم.
3. چرخش سریع - حتی برای ساختهای سفارشی
با کارخانه خودمان ، می توانیم یک زمان چرخش سریع برای پروژه شما را تضمین کنیم - حتی اگر این یک ساخت و ساز سفارشی باشد.
برای امنیت خانه خود آماده هستید؟ با ما تماس بگیرید (08) 9249 3700 یا با تیم ما بصورت آنلاین تماس بگیرید تا اقدام به ارائه رایگان اقدامات خود در سایت و نقل قول یکی از مشاوران امنیتی مجاز ما نمایید.

  • meysam akbari