بهترین بلاگ محتوا

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

بهترین بلاگ محتوا

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای فضای داخلی شما گاهی اوقات دلهره آور است. رنگ ها ، سبک ها ، الگوها و بافت ها عواملی هستند که باید در نظر گرفته شوند. دانستن اینکه به دنبال چه چیزی بگردید به شما کمک می کند بهترین انتخاب را برای اتاق خود داشته باشید.

نکاتی برای انتخاب یک کاغذ دیواری عالی
سبک، رنگ و بافت کاغذ دیواری کم ندارد. تصمیم بگیرید که آیا می خواهید همه دیوارها را بپوشانید یا یک دیوار برجسته در طراحی اتاق شما بهتر به نظر می رسد.

سبک های کاغذ دیواری
سبک کاغذ دیواری باید با بقیه سبک دکوراسیون شما مطابقت داشته باشد. باید با بقیه فضای شما به طور طبیعی جریان داشته باشد. برخی از نمونه ها عبارتند از:
رسمی: یک فضای داخلی رسمی از طرح های مختلف ظریف کاغذ دیواری ، مانند چاپ با دست یا داماس بهره مند است.
گلم: انتخاب کاغذ دیواری گلم شامل طرح های منعکس ، برجسته ، کریستال یا براق است.
گاه به گاه: دکوراسیون شما می تواند با الگوهای مختلف مانند چاپ گیاهی ، گل یا بافت بهبود یابد.
کشور: الگوی نقاشی شطرنجی ، گینگهام یا کشور ممکن است انتخاب خوبی برای دکوراسیون کشور شما باشد.
Rustic: یک کاغذ دیواری با بافت مانند پارچه چمن برای عمق ، چهارخانه برای گرما یا الگوی حیات وحش متناسب با موضوع خود انتخاب کنید.
ویکتوریا: یک دماسک گل باروک تصویر زمینه خوبی برای این سبک دوره ایجاد می کند.
Modern: الگوی هندسی یا انتزاعی را برای دکوراسیون مدرن تر انتخاب کنید.

رنگهای کاغذ دیواری
رنگ هایی که برای کاغذ دیواری داخلی انتخاب می کنید باید مطابقت خوبی با پنجره ، کفپوش و مبلمان شما داشته باشد.

با انتخاب یک کاغذ دیواری رنگی با الگویی که چند مقدار سبک تر است ، می توانید اشباع رنگ یک رنگ جسورانه رنگ را بدست آورید. این روش جلوه زیبایی به حمام می دهد.
از پالت رنگ بقیه قسمتهای دکوراسیون خود رنگها را انتخاب کنید. یک یا چند رنگ را با انتخاب کاغذ دیواری خود تکرار کنید.
برای ایجاد درام و کنتراست از رنگ لهجه به عنوان رنگ اصلی در کاغذ دیواری خود استفاده کنید.
برای یک انتقال آسان و روان ، رنگ رنگ دیوار را به عنوان رنگ اصلی تصویر زمینه تکرار کنید.

 

کاغذ دیواری

 

تصاویر پس زمینه الگوی یا ساده
شما محدود به استفاده از کاغذ دیواری ساده نیستید حتی اگر از الگوهای مختلفی در دکوراسیون خود استفاده کرده باشید. نکته اصلی این است که رنگ ها و اندازه الگوی مناسب را انتخاب کنید.

اگر پارچه و روکش پارچه ای طرح دار دارید ، انتخاب آسان یک الگوی تن صدا یا کاغذ دیواری بافت است.
اگر کاغذ دیواری طرح دار را انتخاب می کنید ، با الگوی کوچکتر یا بزرگتر از پارچه پارچه ای یا روکش مبلی همراه شوید.
یک کاغذ دیواری ساده یک استراحت بصری زیبا برای دکوراسیونی به شدت طرح دار ارائه می دهد.

 

مطالعه بیشتر: 

انواع مختلف رنگ مورد استفاده در ساخت و ساز و کاربردهای آن


الگوهای بزرگ و کوچک
این یک افسانه است که شما باید الگوهایی را انتخاب کنید که در مقیاس اتاق باشند ، مانند الگوهای کوچک برای اتاق های کوچک و چاپ های بزرگ برای اتاق های بزرگ. مطمئناً می توانید این کار را انجام دهید ، اما ممکن است طراحی شما پیش پا افتاده باشد. یک الگوی کاغذ دیواری بزرگ در یک حمام کوچک می تواند یک انتخاب دراماتیک باشد. شما ممکن است تصمیم بگیرید که از یک الگوی کوچک در یک لانه بزرگ استفاده کنید ، جایی که فضا توسط پنجره ها ، درها و مبلمان داخلی شکسته شده است. در این سناریو ، یک الگوی کوچک تصویری عالی با وقفه های طعنه زنی و اشاره به رنگها و الگوها ایجاد می کند.

تصویر زمینه بافتنی برای عمق طراحی
اگر به دنبال چیزی برای افزودن لایه ای از بافت و عمق طراحی بیشتر هستید ، کاغذ دیواری با بافت را انتخاب کنید. به عنوان مثال یک پارچه چمن دار برای یک دفتر خانه انتخاب کنید. یک دیوار لهجه پشت میز انتخاب کنید یا از بالای نرده محافظ یا صندلی استفاده کنید. در یک اتاق نشیمن دنج یا طرح لانه ، ممکن است یک کاغذ دیواری با بافت مانند پارچه چمن ، برجسته یا گله انتخاب کنید.

اتاق ها را کوچکتر یا بزرگتر نشان دهید
اندازه الگو می تواند یک اتاق را بزرگتر یا کوچکتر نشان دهد. با استفاده از چاپ بزرگ با زمینه تاریک ، اندازه یک اتاق بزرگ را بصری کاهش دهید. این الگو و کنتراست رنگی باعث ایجاد توهم نوری در نزدیکی کشیدن دیوارها برای ایجاد احساس دلبازتر در اتاق می شود. برعکس ، بسته به رنگ و الگو ، یک کاغذ دیواری کوچک طرح دار می تواند یک اتاق کوچک را بزرگتر نشان دهد یا یک اتاق بزرگ حتی بزرگتر.

دیوارها را بلندتر و بلندتر جلوه دهید
راه راههای افقی باعث می شوند دیواره بلندتر به نظر برسد در حالی که راه راههای عمودی توهم ارتفاع را ایجاد می کنند. شما می توانید از راه راه های باریک یا باریک استفاده کنید ، و راه راه ها می توانند نامنظم باشند ، مانند راه راه های طرح دار تاک یا گل مروارید.

از کاغذ دیواری استفاده کنید
انواع روش ها وجود دارد که می توانید از کاغذ دیواری داخلی در خانه خود استفاده کنید. می توانید آن را روی هر دیوار در هر اتاق یا فقط روی دیوار برجسته بچسبانید. از کاغذ دیواری می توان برای شکستن فضای دیوار یا برجسته سازی فضای دیوار شکسته شده توسط داخلی استفاده کرد.

کاغذ دیواری گلدار قرمز در اتاق غذاخوری
دیوارهای لهجه ای
یکی از بزرگترین مواردی که در مورد کاغذ دیواری وجود دارد ، توانایی تبدیل یک اتاق به یک طرح با عمق و سبک است. به صرفه ترین و ساده ترین راه انتخاب یک دیوار محکم برای دیوار لهجه کاغذ دیواری است.

دیوار پشت تخت را برای یک طراحی بصری زیبا و گرم برای اتاق خواب اصلی انتخاب کنید.
از دو کاغذ دیواری مختلف در یک اتاق استفاده کنید ، مانند نوار برای دیوار لهجه ای در اتاق خواب و کاغذ دیواری چاپ ژاکارد برای دیوارهای دیگر.
مانند کاغذ دیواری گورخر یا الگوی برگ های گرمسیری و سرسبز ، با کاغذ دیواری لهجه خود نمایشی پیش بروید.
یک طرح کاغذ دیواری هندسی Art Deco ممکن است عاملی "واو" باشد که شما به دنبال دیوار پشت بوفه اتاق غذاخوری بوده اید.
کاغذ دیواری طلایی در دکوراسیون اتاق خواب لوکس
ریل صندلی
کاغذ دیواری بالای یا زیر ریل صندلی گرما و عمق اتاق غذاخوری را به ارمغان می آورد یا یک راهرو طولانی را می شکند. ممکن است الگوهای کاغذ دیواری را برای بالا و پایین ریل صندلی مخلوط کرده و مطابقت دهید. متناوباً ، ممکن است ترجیح دهید دیوار زیر ریل صندلی را رنگ کنید و از کاغذ دیواری بالای آن استفاده کنید یا بالعکس.
استفاده از کاغذ دیواری بالای پرده شیشه ای یکی دیگر از روش های تزئینی برای برجسته سازی دکوراسیون است. شما می توانید الگویی را انتخاب کنید که با سبک و رنگ اتاق ناهار خوری ، لبه خانه ، آشپزخانه یا حتی اتاق خواب شما مطابقت داشته باشد.

فضای داخلی را با تصویر زمینه مناسب تغییر شکل دهید
هنگام رعایت نکات طراحی ، انتخاب یک کاغذ دیواری داخلی عالی برای اتاق های شما آسان است. با برخورداری از کاغذ دیواری مناسب ، یک اتاق ساده را به یک مکان استراحتگاه گرمسیری چشمگیر یا شاد تبدیل کنید.

منبع:https://interiordesign.lovetoknow.com/how-tos-projects-rooms/how-choose-right-wallpaper-your-interiors

  • meysam akbari
  • ۰
  • ۰

وقتی وقت و تلاش خود را صرف آویختن کامل کاغذ دیواری جدید کرده اید ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که مانند روزی که آن را خریده اید تازه و زیبا به نظر می رسد.

تمیز کردن کاغذ دیواری بسیار آسانتر از آن است که تصور می کنید. بسته به محل قرارگیری و نوع کاغذ دیواری ، موارد مختلفی وجود دارد که می توانید با استفاده از محصولات ساده خانگی انجام دهید.

 

طول عمر کاغذ دیواری بیشتر از رنگ است. اما این بدان معنا نیست که نیازی به نگهداری و مراقبت ویژه ندارد. مهم‌ترین بخش از مراقبت و نگهداری کاغذ دیواری، تمیز نگهداشتن آن پیش از آن که رنگ آن عوض شود، است. اگر می‌خواهید کاغذ دیواری شما همانند روز اول زیبا به نظر برسد و در اثر آلودگی دچار تغییر رنگ نشود باید به صورت مرتب آن را تمیز کنید.

 


گردگیری از کاغذ دیواری
جمع شدن گرد و غبار می تواند به راحتی مورد توجه قرار نگیرد ، اما عامل اصلی کاغذ دیواری آسیب دیده یا قدیمی است. گرد و غبار یک یا دو بار در ماه می تواند میزان رسوب را به حداقل ممکن برساند ، که به نوبه خود روشن و تازه بودن کاغذ دیواری را تضمین می کند. اگر ملایم باشید ، می توانید روی هر نوع کاغذ دیواری گردگیری انجام دهید.

نکته برتر
استفاده از ضمیمه برس جاروبرقی خود بهترین و آسان ترین روش برای تمیز کردن کاغذ دیواری است. موهای برس باید به این معنی باشد که خلا vac به کاغذ آسیب نمی رساند ، در حالی که مکش به معنای این است که گرد و غبار به طور مستقیم جمع می شود.

اگر ترجیح می دهید به صورت دستی گرد و غبار بگیرید ، یک گردگیر خشک یا به انتهای برس جارو وصل شده یا به راحتی با دست استفاده می شود می تواند کار را به همان خوبی انجام دهد. اما ، با این روش مهم است که از بالای دیوار شروع کنید و به سمت پایین کار کنید ، زیرا گرد و غبار به قسمت های پایین تر کاغذ می ریزد. ممکن است بعد از آن مجبور شوید زمین را جارو کنید.

 

مطالعه بیشتر: 

انواع مختلف رنگ مورد استفاده در ساخت و ساز و کاربردهای آن


شستن کاغذ دیواری
بعضی اوقات غبارروبی کافی نیست. متأسفانه بعضی از لکه های کاغذ دیواری تمیز نمی شوند ، مانند جوهر ، اما بعضی دیگر ممکن است پاک شوند. ساده ترین - و ارزان ترین - روش تمیز کردن کاغذ دیواری از اسفنج نرم ساده ، کمی صابون ماشین ظرفشویی و آب استفاده می کند.

قبل از تمیز کردن ، مهم است که کاغذ دیواری خود را در برابر آب و صابون تحمل کنید. محلول خود را مخلوط کنید و آن را روی قسمت کوچک و پنهان کاغذ دیواری (مانند پشت یک مبلمان) بمالید. اگر آب توسط کاغذ خیس بخورد یا رنگ آن زیاد شود ، بیش از این که صدمه بزنید ، آسیب می رسانید. اگر مشکلی نیست ، پس جلو بروید.
مقدار کمی صابون ماشین ظرفشویی را با آب گرم در یک کاسه کوچک مخلوط کرده و ترکیب کنید. اسفنج یا پارچه نرم را به آرامی در محلول مرطوب کرده و کاغذ را مرطوب کنید ، بدون اینکه خیلی سشوار بزنید. سپس باید این کار را با استفاده از یک پارچه تازه که فقط با آب گرم خیس شده ، شستشو داده و سپس با حوله تمیز خشک کنید.

روش های شستشوی دیگری که می توانید امتحان کنید
اگر کاغذ دیواری شما از پس آب و صابون بر نمی آید ، گزینه های خشک موجود است. بهترین آنها خمیر کاغذ دیواری است که می تواند برای از بین بردن لکه ها از دیوار استفاده شود. خمیر کاغذ دیواری را می توانید در گلدان از فروشگاه های سخت افزار خریداری کنید و قابل استفاده مجدد است.

کافی است قسمت کوچکی از گلدان را دور کرده و به صورت گلوله در آورید. سپس ، با استفاده از دست خود ، آن را روی قسمتهای کثیف کاغذ دیواری بچرخانید ، و باید دید که خاک برداشته می شود.
وقتی سطح خمیر کثیف شد ، خمیر را دوباره رول کنید تا خاک در مرکز توپ جذب شود و سپس دوباره استفاده کنید. وقتی خمیر کامل کثیف شد ، آن را دور ریخته و دوباره با یک قطعه جدید شروع کنید.

تمیز کردن کاغذ دیواری یک کار نسبتاً ساده با بازدهی بزرگ است. برای بعد از ظهر کار هر ماه ، کاغذ دیواری شما روز به روز تازه و جدید به نظر می رسد ، و این کار را شغلی می کند که ارزش انجام آن را دارد!

منبع:

https://eleninmarket.com/fa/مقالات/نحوه-تمیز-کردن-کاغذ-دیواری

https://www.grahambrown.com/us/blog-howto-howtocleanwallpaper.html

 

  • meysam akbari
  • ۰
  • ۰

به گزارش برنا، نگرانی برای اشیای قیمتی یا اسناد و مدارک مهم هیچگاه تمامی ندارد. اگر مکان مناسبی برای پنهان کردن وسایل ارزشمند خود پیدا نکنید ممکن است به سرقت بروند یا به هر روشی مفقود شوند. از طرفی دیگر، گاهاً پیش آمده که افراد از سر نگرانی شدید وسایلشان را جاهایی پنهان کرده‌اند که خود نیز دیگر نتوانستند به یاد بیاورند و پیدا کنند! محتاط بودن بهتر از پشیمان بودن است. اگر می‌خواهید از اشیای قیمتی خود به خوبی مراقبت کنید، از گاوصندوق استفاده کنید. گاو صندوق‌ها خیال شما را از هرگونه ضرر احتمالی راحت می‌کنند.

چرا باید از گاو صندوق استفاده کنم؟

یک گاو صندوق:

  • یک فضای ذخیره سازی امن برای شما به ارمغان می‌آورد

دلیل اصلی مردم برای خرید گاوصندوق برای خانه یا محل کار خود غالباً به امنیت و حفاظت بر می‌گردد. یک گاوصندوق شما را قادر می‌سازد تا موارد مهم را در یک مکان محافظت شده ذخیره کنید. این  ویژگی برای شما آرامش خاطر به ارمغان می‌آورد، حتی اگر در منطقه‌ای خطرناک زندگی نکنید. همچنین فرض کنید پاسپورت یا هر چیز مهم خود را همیشه در محلی امن که از قضا صندوق امانات بانک نیست و همیشه در خانه و کنار شماست داشته باشید در حالی که نگرانی‌ای از بابت مفقود شدن آنها ندارید. در اینجاست که اهمیت گاو صندوق مشخص می‌شود.

  • در برابر آب و آتش محافظت ایجاد می‌کند

یکی از مزیت‌های اصلی گاو صندوق‌های نسوز و ضد آب این است که آن‌ها محتویات خود را از آتش سوزی و آسیب‌های ناشی از آب محافظت می‌کنند. در یک خانه یا هر محلی، به هر دلیل ممکن است آتش سوزی اتفاق بیفتد – به عنوان مثال سیم کشی برق نادرست - در صورت وقوع آتش سوزی، گرما و دود در یک چشم به هم زدن می‌توانند در سر تا سر خانه شما پخش شود. یا ممکن است که در اثر ترکیدن لوله یا سیل ناشی از باران شدید، خانه شما را آب بردارد. مسلماً در چنین شرایطی که حفظ جان خود و خانواده‌تان در اولویت قرار دارد نمی‌توانید کاری برای وسایل و مدارک ارزشمند خود کنید، اما اگر از قبل آن‌ها را در یک گاو صندوق مهر و موم کرده باشید دیگر جای نگرانی نیست.

  • از به سرقت رفتن اموال شما جلوگیری می‌کند

بیشتر افراد هنگامی که قصد نصب گاوصندوق را دارند به فکر محافظت در برابر سرقت هستند. خانه یا محل کار شما بدون توجه به اینکه در کجا قرار داشته باشد، به هر حال می‌تواند مورد سرقت قرار گیرد. ممکن است فکر کنید در منطقه‌ای امن زندگی می‌کنید اما باز هم ممکن است دارایی شما مورد هدف قرار گیرد. به همین دلیل است که داشتن گاوصندوق در خانه یا محل کار می‌تواند از اسناد و مدارک مهم یا لوازم ارزشمند شما محافظت کند.

گاو صندوق‌ها نیز مانند سایر لوازم کاربردی انواع مختلفی دارند که در مورد آن‌ها با توجه به هدف و مکان نصب، از یکدیگر متمایز می‌شوند. نحوه دیگر تقسیم بندی بر اساس نوع قفل آن‌هاست. گاوصندوق‌ها شامل سیستم‌های مختلف قفل برای ایمن نگه داشتن وسایل از دسترس کودکان، سارقان یا حوادث طبیعی مانند سیل هستند که به شرح زیرند:

  • مکانیکی
  • دیجیتالی
  • اثرانگشتی

توصیف انواع گاو صندوق به شرح زیر است:

  • گاو صندوق خانگی؛ گاوصندوق خانگی یک جعبه عظیم فولادی قفل شونده است که برای نگهداری ایمن اشیای قیمتی مانند جواهرات، پول یا اسناد مهم طراحی شده است.
  • گاو صندوق هتلی؛ گاو صندوق‌های هتلی در زمره نوع دیجیتالی قرار می‌گیرند. ظاهری شبیه به گاو صندوق‌های خانگی دارند با این تفاوت که برای جلوگیری از به سرقت رفتن خود آن‌ها، باید به زمین پیچ شوند.
  • گاو صندوق فوق امنیتی؛ این دسته که برای هدف‌های فوق مهم و امنیتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، کاملاً غیر قابل نفوذ هستند و قفل آن‌ها معمولاً از نوع دیجیتالی و یا اثر انگشتی است.
  • گاو صندوق اداری؛ در ادارات اسناد مهمی وجود دارد که از هر گونه خطر باید حفظ شوند. نوع اداری ظاهری شبیه نوع خانگی دارد با این تفاوت که بزرگ‌تر است و امر نگهداری ایمن از این اسناد را به عهده می‌گیرد.
  • گاو صندوق دکوراتیو؛ این مدل بیشتر مناسب کسانی‌ست که به دکوراسیون داخلی اهمیت بسیاری می‌دهند. در طراحی این دسته به جنبه زیبایی شناسی نیز توجه شده و قفل آن‌ها می‌تواند از هر سه نوع گفته شده باشد.

www.borna.news/بخش-بازار-143/1182587-با-خرید-گاوصندوق-اموال-خود-را-بیمه-کنید

  • meysam akbari
  • ۰
  • ۰

برای جلوگیری از ریزش مو چه کاری باید انجام داد؟

بهترین دارو برای درمان ریزش مو چیست؟

برای درمان ریزش موهایم چه شامپوئی بزنم؟

بهترین راه های درمان ریزش مو کدامند؟

". اینها سوالاتی هستند که هر روز تعداد زیادی از مراجعین به داروخانه، از ما می پرسند. واقعیت این است که اول باید علت ریزش مو را تشخیص دهیم و درمان قطعی برای ریزش مو، به خصوص ریزش موی ارثی هنوز پیدا نشده است. اما با استفاده از داروهای ضد ریزش مو (مثل فین پرشیا)، محلول های ضد ریزش مو (مثل محلول ماینوکسیدیل) و شامپوهای ضد ریزش و تقویت کننده مو می توان تا اندازه زیادی ریزش مو را کنترل کرده و جلوی آن را گرفت. علاوه بر این استفاده از این محصولات، ممکن است در بعضی افراد باعث رشد موهای جدید هم بشود.

در این مقاله می خواهیم بهترین شامپوهای ضد ریزش موی ایرانی را بر اساس بازخوردی که از مشتریان داروخانه مان گرفته ایم به شما بگوئیم. طبیعی است برای تشخیص صحیح علت ریزش مو و درمان آن باید به یک پزشک متخصص پوست و مو مراجعه نمائید و در صورتی که در انتخاب محصولات درمان ریزش مو سوالی داشتید، می توانید به صورت شبانه روزی با مراجعه به مجله مهتاطب یا از طریق تماس با شماره 53867-021 با دکتران داروساز ما مشورت نمائید.

شامپوهائی که در این مقاله می خواهیم برای شما مقایسه کنیم: شامپو تقویت کننده و ضد ریزش مو دئودراگ، شامپو پالمنیکس اویدرم، شامپو پرومین سریتا

2

  1. شامپو تقویت کننده و ضد ریزش مو دئودراگ:

در بین تمام شامپوهای ضد ریزش موی ایرانی، شامپوی ضد ریزش موی دئودراگ را می توان بهترین و قوی ترین شامپوی ضد ریزش مو به حساب آورد و بسیاری از کسانی که از این شامپو استفاده کرده اند، از مصرف آن راضی هستند. علت این موضوع استفاده از ماینوکسیدیل در ترکیبات این شامپو است. در کنار ماینوکسیدیل 1%، از کافئین، ساوپالمتو و رزماری هم استفاده شده است. با اینکه بهترین غلظت ماینوکسیدیل برای درمان ریزش موی زنان 2% و برای مردان غلظت 5% است اما غلظت 1% هم می تواند باعث گشادش دن عروق خونی و افزایش خون رسانی به فولیکول های مو شده و در نتیجه باعث رشد مجدد موها می شود. کافئین هم جریان خون را افزایش می دهد اما به اندازه ماینوکسیدیل موثر نیست.

در کنار این دو ماده، استفاده از ساو پالمتو و رزماری در شامپو ضد ریزش مو دئودراگ می توانند تا اندازه جلوی هرمون های دی-هیدرو تستوسترون (DHT) را بگیرند. افزایش این هرمون عامل اصلی ریزش مو به خصوص در مردان است. البته میران موثر بودن این مواد در کاهش سطح تستوسترون روی سر به طور کامل اثبات نشده اما ساو پالمتو در بعضی تحقیقات نتایج خوبی داشته است.

در مجموع، ترکیبات به کار رفته در شامپو ضد ریزش مو دئودراگ بسیار خوب بوده و به بسیاری از مراجعین ما از استفاده از این شامپو رضایت داشته اند.

  1. شامپو پالمنیکس اویدرم:

در بین برندهای ایرانی، اویدرم به طور تخصصی شامپوها و محصولات موی بسیار خوبی تولید می کند. شامپو پالمنیکس اویدرم هم یکی از بهترین شامپوهای تقویت کننده و ضد ریزش موی ایرانی است. در ترکیبات شامپو پالمنیکس، آمینکسیل، ساوپالمتو، و کافئین است. آمینکسیل یک ترکیب شیمیائی است که توسط شرکت لورآل کشف شد. آمینکسیل تا اندازه ای باعث تقویت مو و ریشه مو می شود و باعث می شود، ضخامت موها کمی افزایش یابد. اما در درمان ریزش مو به اندازه ماینوکسیدیل موثر نیست. با این حال، استفاده همزمان آن با ساوپالمتو و کافئین باعث شده است، تا شامپو پالمنیکس یکی از بهترین و پرطرفدارترین شامپوهای ضد ریزش موی ایرانی باشد و بسیاری از مراجعین داروخانه ما از مصرف آن رضایت زیادی دارند.

2. شامپو پرومین سریتا:

شامپو پرومین سریتا هم حاوی آمینکسیل، ترکیبات بیوتین (بیوتینول GHK)، اولئانیک اسید، و عصاره رزماری است. هر کدام از این مواد به خصوص بیوتین می توانند تا اندازه ای در درمان ریزش مو و کاهش سطح هرمون دی-هیدرو تستوسترون در کف سر موثر بوده و به تقویت موها کمک می کنند. هر چند هیچ یک از این مواد نمی توانند به طور کامل ریزش مو را متوقف کنند، با این حال استفاده از این ترکیبات در شامپو پرومین سریتا باعث شده است تا شامپو پرومین یکی از شامپوهای خوب ضد ریزش موی ایرانی به حساب بیاید.

جمع بندی

اگر بخواهیم جمع بندی کنیم، در صورتی که ریزش موی محسوسی دارید، شامپو ضد ریزش مو دئودراگ قوی ترین و بهترین انتخاب برای شما است. به دلیل وجود ماینوکسیدیل در ترکیبات شامپو ضد ریزش مو دئودراگ قوی تر از دو شامپوی ضد ریزش موی دیگر بوده و تاثیر بیشتری در درمان ریزش مو دارد اما ممکن است پس از استفاده از آن کمی پوست سرتان احساس سوزش کنید و باید بسیار مراقب باشید که این شامپو به چشم مان تان نرود.

اگر ریزش مو زیادی ندارید، هر دو شامپو پالمنیکس اویدرم و پرومین سریتا می توانند انتخاب های خوبی برای شما باشند به این دلیل که ترکیبات آن ها تا حد زیادی مشابه یکدیگر است و باید هر دو را امتحان کنید تا ببینید از کدام یک نتیجه بهتری می گیرد. در کل، تجربه ما و بازخوردی که از مشتریان داروخانه مان گرفته ایم، این است که شامپو پالمنیکس اویدرم تاثیر بیشتری از شامپو پرومین سریتا در تقویت موها داشته و مشتریان احساس رضایت بیشتری از آن دارند. هر دو این محصولات در مقایسه با شامپو ضد ریزش مو دئودراگ عوارض جانبی کمتری داشته و باعث سوزش سر نمی شوند.

در انتها توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که در صورتی که ریزش مو خیلی شدیدی دارید، هیچ کدام از شامپوها نمی توانند جلوی آن را بگیرند و باید در اسرع وقت به یک متخصص پوست و مو مراجعه کرده تا پس از آزمایش علت ریزش موی شما مشخص شود و پزشک متخصص با توجه به آن، روشی برای درمان ریزش موی شما انتخاب کند. به طور کلی، انتظار نداشته باشید این شامپوها بتوانند هر نوع ریزش موئی را درمان کرده یا به طور کامل قطع کنند. در صورتی که در مورد این محصولات یا دیگر محصولات تقویت مو و درمان ریزش مو سوالی دارید، می توانید به صورت شبانه روزی با دکتران داروساز ما در داروخانه آنلاین مهتاطب تماس گرفته و در این حصوص با آن ها مشورت نمائید.

منبع:https://www.ilna.news/بخش-بنگاه-ها-206/901106-بررسی-شامپوهای-ضد-ریزش-موی-خوب-ایرانی

  • meysam akbari