بهترین بلاگ محتوا

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

بهترین بلاگ محتوا

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

  • ۰
  • ۰

انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای فضای داخلی شما گاهی اوقات دلهره آور است. رنگ ها ، سبک ها ، الگوها و بافت ها عواملی هستند که باید در نظر گرفته شوند. دانستن اینکه به دنبال چه چیزی بگردید به شما کمک می کند بهترین انتخاب را برای اتاق خود داشته باشید.

نکاتی برای انتخاب یک کاغذ دیواری عالی
سبک، رنگ و بافت کاغذ دیواری کم ندارد. تصمیم بگیرید که آیا می خواهید همه دیوارها را بپوشانید یا یک دیوار برجسته در طراحی اتاق شما بهتر به نظر می رسد.

سبک های کاغذ دیواری
سبک کاغذ دیواری باید با بقیه سبک دکوراسیون شما مطابقت داشته باشد. باید با بقیه فضای شما به طور طبیعی جریان داشته باشد. برخی از نمونه ها عبارتند از:
رسمی: یک فضای داخلی رسمی از طرح های مختلف ظریف کاغذ دیواری ، مانند چاپ با دست یا داماس بهره مند است.
گلم: انتخاب کاغذ دیواری گلم شامل طرح های منعکس ، برجسته ، کریستال یا براق است.
گاه به گاه: دکوراسیون شما می تواند با الگوهای مختلف مانند چاپ گیاهی ، گل یا بافت بهبود یابد.
کشور: الگوی نقاشی شطرنجی ، گینگهام یا کشور ممکن است انتخاب خوبی برای دکوراسیون کشور شما باشد.
Rustic: یک کاغذ دیواری با بافت مانند پارچه چمن برای عمق ، چهارخانه برای گرما یا الگوی حیات وحش متناسب با موضوع خود انتخاب کنید.
ویکتوریا: یک دماسک گل باروک تصویر زمینه خوبی برای این سبک دوره ایجاد می کند.
Modern: الگوی هندسی یا انتزاعی را برای دکوراسیون مدرن تر انتخاب کنید.

رنگهای کاغذ دیواری
رنگ هایی که برای کاغذ دیواری داخلی انتخاب می کنید باید مطابقت خوبی با پنجره ، کفپوش و مبلمان شما داشته باشد.

با انتخاب یک کاغذ دیواری رنگی با الگویی که چند مقدار سبک تر است ، می توانید اشباع رنگ یک رنگ جسورانه رنگ را بدست آورید. این روش جلوه زیبایی به حمام می دهد.
از پالت رنگ بقیه قسمتهای دکوراسیون خود رنگها را انتخاب کنید. یک یا چند رنگ را با انتخاب کاغذ دیواری خود تکرار کنید.
برای ایجاد درام و کنتراست از رنگ لهجه به عنوان رنگ اصلی در کاغذ دیواری خود استفاده کنید.
برای یک انتقال آسان و روان ، رنگ رنگ دیوار را به عنوان رنگ اصلی تصویر زمینه تکرار کنید.

 

کاغذ دیواری

 

تصاویر پس زمینه الگوی یا ساده
شما محدود به استفاده از کاغذ دیواری ساده نیستید حتی اگر از الگوهای مختلفی در دکوراسیون خود استفاده کرده باشید. نکته اصلی این است که رنگ ها و اندازه الگوی مناسب را انتخاب کنید.

اگر پارچه و روکش پارچه ای طرح دار دارید ، انتخاب آسان یک الگوی تن صدا یا کاغذ دیواری بافت است.
اگر کاغذ دیواری طرح دار را انتخاب می کنید ، با الگوی کوچکتر یا بزرگتر از پارچه پارچه ای یا روکش مبلی همراه شوید.
یک کاغذ دیواری ساده یک استراحت بصری زیبا برای دکوراسیونی به شدت طرح دار ارائه می دهد.

 

مطالعه بیشتر: 

انواع مختلف رنگ مورد استفاده در ساخت و ساز و کاربردهای آن


الگوهای بزرگ و کوچک
این یک افسانه است که شما باید الگوهایی را انتخاب کنید که در مقیاس اتاق باشند ، مانند الگوهای کوچک برای اتاق های کوچک و چاپ های بزرگ برای اتاق های بزرگ. مطمئناً می توانید این کار را انجام دهید ، اما ممکن است طراحی شما پیش پا افتاده باشد. یک الگوی کاغذ دیواری بزرگ در یک حمام کوچک می تواند یک انتخاب دراماتیک باشد. شما ممکن است تصمیم بگیرید که از یک الگوی کوچک در یک لانه بزرگ استفاده کنید ، جایی که فضا توسط پنجره ها ، درها و مبلمان داخلی شکسته شده است. در این سناریو ، یک الگوی کوچک تصویری عالی با وقفه های طعنه زنی و اشاره به رنگها و الگوها ایجاد می کند.

تصویر زمینه بافتنی برای عمق طراحی
اگر به دنبال چیزی برای افزودن لایه ای از بافت و عمق طراحی بیشتر هستید ، کاغذ دیواری با بافت را انتخاب کنید. به عنوان مثال یک پارچه چمن دار برای یک دفتر خانه انتخاب کنید. یک دیوار لهجه پشت میز انتخاب کنید یا از بالای نرده محافظ یا صندلی استفاده کنید. در یک اتاق نشیمن دنج یا طرح لانه ، ممکن است یک کاغذ دیواری با بافت مانند پارچه چمن ، برجسته یا گله انتخاب کنید.

اتاق ها را کوچکتر یا بزرگتر نشان دهید
اندازه الگو می تواند یک اتاق را بزرگتر یا کوچکتر نشان دهد. با استفاده از چاپ بزرگ با زمینه تاریک ، اندازه یک اتاق بزرگ را بصری کاهش دهید. این الگو و کنتراست رنگی باعث ایجاد توهم نوری در نزدیکی کشیدن دیوارها برای ایجاد احساس دلبازتر در اتاق می شود. برعکس ، بسته به رنگ و الگو ، یک کاغذ دیواری کوچک طرح دار می تواند یک اتاق کوچک را بزرگتر نشان دهد یا یک اتاق بزرگ حتی بزرگتر.

دیوارها را بلندتر و بلندتر جلوه دهید
راه راههای افقی باعث می شوند دیواره بلندتر به نظر برسد در حالی که راه راههای عمودی توهم ارتفاع را ایجاد می کنند. شما می توانید از راه راه های باریک یا باریک استفاده کنید ، و راه راه ها می توانند نامنظم باشند ، مانند راه راه های طرح دار تاک یا گل مروارید.

از کاغذ دیواری استفاده کنید
انواع روش ها وجود دارد که می توانید از کاغذ دیواری داخلی در خانه خود استفاده کنید. می توانید آن را روی هر دیوار در هر اتاق یا فقط روی دیوار برجسته بچسبانید. از کاغذ دیواری می توان برای شکستن فضای دیوار یا برجسته سازی فضای دیوار شکسته شده توسط داخلی استفاده کرد.

کاغذ دیواری گلدار قرمز در اتاق غذاخوری
دیوارهای لهجه ای
یکی از بزرگترین مواردی که در مورد کاغذ دیواری وجود دارد ، توانایی تبدیل یک اتاق به یک طرح با عمق و سبک است. به صرفه ترین و ساده ترین راه انتخاب یک دیوار محکم برای دیوار لهجه کاغذ دیواری است.

دیوار پشت تخت را برای یک طراحی بصری زیبا و گرم برای اتاق خواب اصلی انتخاب کنید.
از دو کاغذ دیواری مختلف در یک اتاق استفاده کنید ، مانند نوار برای دیوار لهجه ای در اتاق خواب و کاغذ دیواری چاپ ژاکارد برای دیوارهای دیگر.
مانند کاغذ دیواری گورخر یا الگوی برگ های گرمسیری و سرسبز ، با کاغذ دیواری لهجه خود نمایشی پیش بروید.
یک طرح کاغذ دیواری هندسی Art Deco ممکن است عاملی "واو" باشد که شما به دنبال دیوار پشت بوفه اتاق غذاخوری بوده اید.
کاغذ دیواری طلایی در دکوراسیون اتاق خواب لوکس
ریل صندلی
کاغذ دیواری بالای یا زیر ریل صندلی گرما و عمق اتاق غذاخوری را به ارمغان می آورد یا یک راهرو طولانی را می شکند. ممکن است الگوهای کاغذ دیواری را برای بالا و پایین ریل صندلی مخلوط کرده و مطابقت دهید. متناوباً ، ممکن است ترجیح دهید دیوار زیر ریل صندلی را رنگ کنید و از کاغذ دیواری بالای آن استفاده کنید یا بالعکس.
استفاده از کاغذ دیواری بالای پرده شیشه ای یکی دیگر از روش های تزئینی برای برجسته سازی دکوراسیون است. شما می توانید الگویی را انتخاب کنید که با سبک و رنگ اتاق ناهار خوری ، لبه خانه ، آشپزخانه یا حتی اتاق خواب شما مطابقت داشته باشد.

فضای داخلی را با تصویر زمینه مناسب تغییر شکل دهید
هنگام رعایت نکات طراحی ، انتخاب یک کاغذ دیواری داخلی عالی برای اتاق های شما آسان است. با برخورداری از کاغذ دیواری مناسب ، یک اتاق ساده را به یک مکان استراحتگاه گرمسیری چشمگیر یا شاد تبدیل کنید.

منبع:https://interiordesign.lovetoknow.com/how-tos-projects-rooms/how-choose-right-wallpaper-your-interiors

  • ۰۰/۰۳/۲۲
  • meysam akbari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی