بهترین بلاگ محتوا

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

بهترین بلاگ محتوا

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

این یک دانش عمومی است که نقاشی به نمای کلی ساختمان کمک می کند. در واقع ، نقاشی یکی از عناصر اساسی برای پروژه های نوسازی است. و برای افراد حرفه ای در زمینه نقاشی ، رنگها علاوه بر بهبود کل ظاهر ، کاربردها و کاربردهای دیگری نیز دارند. به همین دلیل برای متخصصان نقاشی بسیار مهم است که در مورد هر نوع ویژگی های عملکرد رنگ بیشتر بدانند. از این طریق ، تعیین بهترین محصول رنگ برای هر کاربرد آسان است. علاوه بر این ، یک نکته مهم که پیمانکاران نقاشی باید در نظر بگیرند ، استفاده از نرم افزار زمان بندی ساخت است. خدمات نقاشی و کاری که آنها ارائه می دهند بهتر است با استفاده از این ابزار نرم افزاری نظارت و سازماندهی شوند.

در این وبلاگ ، هدف اصلی نقاشی، انواع مختلف آن و کاربردها و انواع رنگ های ساختمانی قرار است بیشتر مورد بحث قرار گیرد.

هدف اصلی نقاشی
 

سالهاست که رنگ وجود دارد. کیفیت و بافت رنگ با گذشت سالها به طور مداوم در حال پیشرفت است. ساختمانها ، تاسیسات و حتی در خانه محلهایی هستند که معمولاً رنگ به آنها زده می شود. برای ساختمان ها ، دلیل اصلی رنگ آمیزی آن محافظت از نمای داخلی و داخلی آن است. عناصری مانند اشعه ماورا بنفش ، قالب ، باد ، لکه ها و نفوذ آب اغلب بر ساختمان ها تأثیر می گذارد و اساساً از رنگ به عنوان محافظ خارج استفاده می شود. تمایز بین رنگ بی کیفیت و کیفیت عالی رنگ وجود دارد. متخصصان نقاشی وقتی صحبت از این موضوع می شود بسیار خاص هستند. نیاز به استفاده از رنگهای با کیفیت عالی برای عملکرد سطح ساختمان بسیار مهم است. این متخصصان نقاشی همچنین در استفاده از نرم افزار مدیریت ساخت و ساز خاص هستند. دستیابی به همکاری تیمی و کار تیمی جامع با استفاده از این ابزار نرم افزاری آسان است. در واقع ، بهره وری کلی تیم افزایش می یابد. ویژگی های مختلفی که این ابزار ارائه داده کاملاً متناسب با نیازهای پیمانکاران و پیمانکاران فرعی است.

 

 

خواهیم دید که چرا و چگونه رنگ با کیفیت خوب به طور هدفمند ایجاد می شود و چرا ترجیحاً در بسیاری از صنایع بخصوص در ساخت و سازها استفاده می شود. نقاشی معمولاً به دلایل زیر انجام می شود:

  •  نگهداری ساده - تمیز کردن سطوح و مناطقی که به خوبی رنگ شده اند بسیار راحت تر است
  •  از سطح در برابر اشعه خورشید ، حشرات ، باران و سایر عوامل خارجی محافظت می کند
  •  بهبود جذابیت بصری سطح
  •  بهبود دوام سطح
  • ·ضد آب

برای مدیران پروژه ، آنها باید دانش کاملی در مورد این زمینه تخصص داشته باشند. آنها با تمام آخرین گرایشها بسیار به روز شده اند و همزمان به استفاده از یک نرم افزار ویژه مدیران پروژه مشغول هستند. کار با استفاده از این ابزار بسیار آسانتر بوده است ، وظایف سازمان یافته تر هستند و اعضای خدمه با استفاده از این نرم افزار نرم افزاری نظارت خوبی دارند.

در ادامه ، قبل از انتخاب نوع رنگ برای استفاده ، در نظر گرفتن خصوصیات فیزیکی آن ضروری است. یک نوع عالی رنگ مزایای زیر را به طور موثر ارائه می دهد:

  • تشکیل یک پوشش با دوام و سخت
  • سهولت استفاده
  • تشکیل لایه نازک و بدون ترک
  • دوره خشک شدن مناسب یا عالی
  • برای کاربران بسیار مضر نیست
  • عملکرد اصلی آن نباید تحت تأثیر شرایط آب و هوایی قرار گیرد

چه چیزی باعث می شود رنگ یک کیفیت عالی داشته باشد؟
 

در اصل چه چیزی باعث می شود که یک رنگ از نظر کیفیت بسیار عالی باشد؟ این احتمالاً یکی از س mostالات پرسیده شده است. پیمانکاران نقاشی در انتخاب بهترین محصولات نقاشی و اجرای بهترین روش ها و روش های رنگ آمیزی بسیار دقیق هستند تا از انتظارات مشتری فراتر روند. اما امروزه فناوری های نرم افزاری برای استفاده در دسترس آنها قرار گرفته است که به طور قطع می تواند در مدیریت پروژه ها و خدمات نقاشی کمک کند و در نتیجه راهی آسان برای دستیابی به هدفی است که آنها برای مشتریان خود تعیین کرده اند. یک نرم افزار نرم افزاری مانند سازندگان برنامه های زمانی یکی از فناوری های نرم افزاری است که امروزه استفاده می شود. همکاری در زمان واقعی ، برنامه ریزی سریعتر وظایف و نظارت کارآمد بر روی هرگونه پروژه و خدمات نقاشی به بهترین وجه با استفاده از این نرم افزار حاصل می شود. کیفیت خوب رنگ نه تنها چیزی است که ارزش سرمایه گذاری دارد بلکه ابزارهای نرم افزاری مانند نرم افزار برنامه خدمه است.

تفاوت عمده بین رنگ بی کیفیت و رنگ با کیفیت عالی قطعاً تعداد اجزای سازنده آن است. برای اینکه روشن شود ، یک ترکیب رنگ با کیفیت عالی شامل موارد زیر است:

  • رنگدانه: 20٪
  • حلال: 15٪
  • اتصال دهنده: 40٪
  • توسعه دهنده: 20٪
  • افزودنی: 5٪

توجه داشته باشید که اعتقاد بر این است که یک رنگ با کیفیت عالی متخلخل نیست و این فقط بدان معنی است که آب به رنگ جذب نمی شود ، در عوض فقط به راحتی از بین می رود. رنگ هایی که از کیفیت پایین تری برخوردار هستند اجازه می دهند آب خیلی سریع به سمت رنگ متخلخل جذب شده و در نتیجه هیچ وقت پوست کنده و حباب ایجاد کند. درصد فزاینده ای از اتصال دهنده ها و رنگدانه ها در رنگ می تواند باعث تسریع قیمت شود. با این حال ، اثر طولانی مدت رنگ در نهایت بیش از هزینه رنگ آمیزی بیشتر است. رنگ با کیفیت بالاتر قطعاً ارزش سرمایه گذاری را دارد زیرا رنگ آمیزی هر بار انجام نمی شود بلکه فقط در مواردی که بسیار ضروری و فوری باشد انجام می شود.

انواع مختلف رنگ
 

1. رنگ مینا

این نوع خاص از رنگ معمولاً با افزودن روی یا سرب مستقیم به لاک الکل تولید می شود. به منظور دستیابی به مجموعه گسترده ای از رنگ ها ، رنگدانه ها به آن افزوده می شوند. ثابت شده است که رنگهای مینا پوششهای سخت و براق تری دارند که تمیز کردن آنها کاملاً آسان است. علاوه بر این ، رنگ با مقاومت در برابر مواد شیمیایی و ضد آب مشخص می شود ، که باعث حفظ رنگ عالی و پوشش مناسب می شود. در مراحل استفاده از این رنگ ، پیمانکاران فرعی باید به درستی نظارت شوند. یک نرم افزار برنامه ریزی پیمانکار فرعی یک ابزار عالی برای مدیریت پروژه و خدمه است که در نهایت به کل چرخه پروژه و همه اعضای خدمه درگیر کمک می کند.

در زیر برخی از رایج ترین موارد استفاده از رنگ مینا آورده شده است:

  • پنجره ها
  • دیوارهای داخلی و خارجی
  • پله ها
  • روکش های چوبی ، کفپوش ها ، درها
  • مناطقی مانند سنگ تراشی ، فلزات ، حصیر ، شیشه و گچ ها

عمده ترین محدودیت ها در مورد رنگ مینای دندان ، نیاز به پوشش تیتانیوم و خشک شدن آهسته قبل از استفاده است.

2. رنگ روغن

رنگ های روغنی معمولاً از سرب سفید به عنوان پایه استفاده می کنند و معمولاً در 3 پوشش آغازگر ، زیرپوش و در آخر روکش استفاده می شوند. این نوع رنگ می تواند تا حد زیادی براق و مات و در عین حال مقاوم و مقرون به صرفه باشد. سطوح رنگ شده پس از استفاده از رنگ روغن بسیار آسان تمیز می شوند و همچنین با سهولت کاربرد مشخص می شود. رنگ روغن به طور معمول در داخل خانه ، سازه های فلزی ، دیوارها و پنجره ها استفاده می شود. توجه به این نکته ضروری است که رنگ روغنی به ویژه برای شرایط مرطوب مناسب نیست و همچنین خشک شدن کامل آن بسیار طولانی است. برای استفاده از آن ، باید روغن و رنگدانه های کتان اضافه شود.

 

رنگ روغنی که با نام( Oil color) شناخته می شود، برای رنگ آمیزی دیوار، سقف در فضای داخلی، بلکه برای فضای بیرون نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اغراق نیست اگر بگوییم پرطرفدار ترین رنگ ساختمانی در بین نقاشان ساختمان است. با بررسی پیشینه رنگ روغنی در می یابید که در سال های دور از ترکیب رنگدانه (پیگمنت) با جوشانده روغن های طبیعی مانند کتان، بزرک و سویا بدست می آمده،اما این روزها منشاء شیمیایی پیدا کرده و همچنان در صنعت و هنر مورد استفاده قرار می گیرد. انواع رنگ روغن به دلیل قابلیت شستشو و دوام بالایی که دارند، همواره مورد توجه رنگ کاران ساختمان قرار می گیرند. اگر حلالرنگ روغن، طرز تهیه و قیمت رنگ روغنی را بدانید، در میابید گه چرا خرید رنگ روغن در بین نقاشان ساختمان پرطرفدار است.

3. رنگ امولسیون

در رنگهای امولسیونی اغلب از پلی استایرن و پلی وینیل استات به عنوان مواد اتصال دهنده استفاده می شود و در عین حال حاوی خشک کنهایی مانند منگنز و کبالت است. بعلاوه ، این رنگ می تواند دارای روغن یا آب باشد و از رنگدانه های آن اغلب برای دستیابی به تمام رنگهای مورد نظر استفاده می شود. رنگهای امولسیونی به طور معمول با قابلیت سخت شدن و خشک شدن سریع مشخص می شوند. برای سطوح ، می توان آن را به راحتی با استفاده از آب تمیز کرد. پس از استفاده ، رنگ به طور قطع حفظ رنگ ، دوام و در آخر مقاومت در برابر قلیایی را ارائه می دهد.

4. رنگ سیمانی

این نوع رنگ نه آب است و نه روغن بلکه معمولاً به صورت پودر در دسترس است که برای دستیابی به قوام رنگ با استفاده از آب مخلوط می شود. ماده اصلی برای این کار سیمان رنگی یا سفید است و ممکن است حاوی رنگدانه ها ، مواد افزودنی دیگر و حتی تسریع کننده ها باشد. از رنگ سیمان معمولاً در سطوح داخلی و خارجی ناهموار استفاده می شود ، زیرا ویژگی های آن بسیار مقاوم و ضد آب است. توجه داشته باشید که سیمان زمان خشک شدن طولانی تر ، معمولاً حدود 24 ساعت دارد. کاربرد آن باید در دو پوشش انجام شود تا از بروز رطوبت جلوگیری شود.

5. رنگ قیر

این نوع خاص از رنگ معمولاً از تار یا آسفالت محلول ساخته می شود که در نهایت به آن یک رنگ مشکی مشخص داده می شود. همچنین ضد آب بوده و در عین حال در برابر قلیایی نیز مقاوم است. با این حال ، برای هر کاربردی که در معرض آفتاب قرار گیرد ، مناسب نیست زیرا به تدریج خراب می شود. رنگ قیر به طور معمول برای پی های بتونی ، آهن آلات زیر آب ، لوله های آهنی و سطوح چوبی استفاده می شود. برای کاربردهای فلزی ، به ایجاد مقاومت در برابر زنگ زدگی کمک می کند.

6. رنگ پلاستیکی

این نوع رنگ غالباً از آب به عنوان رقیق کننده استفاده می کند و این رنگ در مجموعه ای از طیف گسترده ای از رنگ موجود است. نحوه خشک شدن سریع است و مطمئناً پوشش بسیار بالایی را ارائه می دهد. در زیر کاربردهای متداول رنگ پلاستیک آورده شده است:

  • اسلب
  • سقف ، دیوارهای سالن های نمایش ، سالن های نمایش ، نمایشگاه ها و غیره
  • عرشه ها

7. رنگ ضد خوردگی

مقاومت این ماده در رنگ شیمیایی اغلب با نام آن مشخص می شود. روغن بذر ، ماسه های ریز و کروم روی جاهایی است که از آن ساخته شده است. این رنگ دارای رنگ مشکی معمولی است و اغلب برای لوله ها یا هر سطح فلزی اعمال می شود. این رنگ با به حداقل رساندن دسترسی مستقیم آب و هوا به فلز قادر به جلوگیری از خوردگی است. پوشش ها به عنوان مانعی برای جلوگیری از تماس اصلی بین مواد خورنده و ترکیبات شیمیایی عمل می کنند.

8. رنگ سلولزی

این رنگ معمولاً از استیل آمیل ، ورقهای سلولویید و فیلمهای عکاسی تولید می شود. چسبندگی می تواند از طریق افزودن روغن کرچک بهبود یابد و سطوح به راحتی تمیز شود. پس از خشک شدن رنگ ، می توان آن را نیز شست. این نوع خاص از رنگ معمولاً با خشک شدن سریع تر ، سختی و پایان صاف تر مشخص می شود در حالی که در برابر آب ، اسیدها و دود مقاومت می کند. اتومبیل ها و هواپیماها جایی هستند که رنگ سلولز به بهترین وجه اعمال می شود. کاملاً هزینه ای است که معلوم شد بزرگترین نقطه ضعف این رنگ است. با این وجود ، هنوز هم ارزش سرمایه گذاری دارد.

نتیجه گیری

همانطور که در بالا گفته شد و توضیح داده شد ، در حال حاضر انواع مختلفی از رنگها به طور گسترده در دسترس هستند و کاربردهای آن نیز بسیار متنوع است. دلایل زیادی برای استفاده از رنگ در صنعت ساخت و ساز شامل دوام سطح ، محافظت از آفات ، محافظت شیمیایی و جذابیت بصری است. هر نوع رنگی به طور هدفمند برای بسیاری از کاربردهای خاص طراحی شده است. همچنین یک نکته خوب است که به یاد داشته باشید که انتخاب رنگ با کیفیت عالی می تواند هزینه های پروژه را کاهش دهد در حالی که عملکرد به طور مداوم در حال بهبود است.

منبع:https://www.procrewschedule.com/different-types-of-paint-used-in-construction-and-its-applications/

  • meysam akbari
  • ۰
  • ۰

یک سیستم امنیتی برای محافظت از درها ، پنجره ها و سایر نقاط ورودی شما طراحی شده است. فضای داخلی شما نیز محافظت خواهد شد ، این بدان معناست که شما نگران نباشید که تجهیزات ، لوازم و دارایی های دیگر شما با استفاده از یک نرم افزار نظارت بر کارمندان به سرقت رفته یا آسیب ببینند.

 

بیشتر سارقین در جستجوی اهداف آسان هستند. داشتن یک سیستم امنیتی برای تجارت شما بازدارنده است. در اینجا ، ما به این موضوع خواهیم پرداخت که چگونه می توانید با نصب یک سیستم امنیتی از تجارت خود در برابر سرقت و ضرر محافظت کنید.
انواع سیستم های امنیتی
یک سیستم نظارت تصویری به شما کمک می کند تا جرایم از وقوع جلوگیری شود. در صورت بروز جرمی ، می توان از سیستم نظارت تصویری برای شناسایی مجرمان استفاده کرد. برای طرح ادعای بیمه بدون مشکل می توانید از مدارک صوتی و تصویری استفاده کنید.
سیستم های کنترل دسترسی به شما امکان می دهد دسترسی به چندین ورودی محل کار خود را به صورت از راه دور کنترل کنید. با استفاده از گذرواژه ، اثر انگشت یا کارت کلید می توانید سیستم کنترل دسترسی خود را فعال و غیرفعال کنید.
یک سیستم هشدار می تواند همراه با یک سیستم کنترل دسترسی استفاده شود. وقتی زنگ هشدار فعال شود ، سیگنالی به مرکز کنترل و تلفن شما ارسال می کند.
همچنین می توانید یک سیستم بی سیم را انتخاب کنید. دستکاری یک سیستم بی سیم سخت تر خواهد بود و همچنین شما را در برابر گازهای خطرناک مانند مونوکسیدکربن محافظت می کند.
سنسورهای حرکت نیز بسیار مفید هستند. در صورت شناسایی حرکتی ، از طریق تلفن به شما اطلاع داده می شود. سپس می توانید بررسی کنید که آیا جرمی رخ داده است یا اینکه سنسور توسط یک زنگ هشدار نادرست مانند یک حیوان ایجاد شده است.
سیستم های امنیتی چگونه به محافظت از تجارت شما کمک می کنند

یک سیستم امنیتی در 7 روز هفته ، 24 ساعت شبانه روز دارایی های تجاری ، مشتریان و کارمندان شما را کنترل می کند. این سیستم به عنوان یک عامل بازدارنده عمل خواهد کرد ، زیرا بیشتر مجرمان از خطر تلاش برای ورود به مجموعه ای که دارای یک سیستم امنیتی است جلوگیری خواهند کرد.

یک سیستم امنیتی همچنین خطر آسیب های اساسی مانند آتش سوزی و آب را کاهش می دهد ، زیرا سیستم به محض شناسایی تخریب باعث می شود.

همچنین می توانید از تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود استفاده کنید تا بتوانید تقریباً از هر مکانی کسب و کار خود را کنترل کنید. هشدارها ، حسگرها و دوربین ها را فعال و غیرفعال کنید و با لمس یک دکمه درها را قفل و قفل کنید.

همچنین در حق بیمه پس انداز خواهید کرد ، زیرا کسب و کار و دارایی های آن به لطف حفاظتی که سیستم امنیتی شما از آن ارائه می دهد ، ریسک کمتری در بیمه خواهد داشت. با این حال ، همه شرکت های امنیتی برابر نیستند. برای یافتن یک ارائه دهنده معتبر ، وقت خود را صرف انجام مراقبت های لازم کنید.

عواملی که قبل از نصب یک سیستم امنیتی باید در نظر گرفته شود

ابتدا باید بودجه خود را در نظر بگیرید. واقعاً چقدر می توانید هزینه پرداخت کنید؟ قیمت ها ممکن است از 40 تا 250 دلار باشد. سیستم های ارزان تر ممکن است فاقد برخی ویژگی ها مانند مقاومت در برابر آتش و آب باشند. سرویس های ارائه شده با سیستم های ارزان تر نیز ممکن است فاقد خدمات یا زیرمجموعه باشند.

نظارت در مقابل عدم نظارت نیز نکته قابل تامل است. سیستم های تحت نظارت با هزینه ماهانه ارائه می شوند ، اما برنامه های حفاظتی برتر را ارائه می دهند. سیستم های نظارت نشده شامل هزینه ماهانه نیستند ، اما شما مسئولیت نظارت را بر عهده خواهید گرفت.
بی سیم در مقابل سیم دیگر گزینه دیگری است که باید به آن فکر کنید. سیستم های بی سیم را می توان بدون کمک حرفه ای نصب کرد. آنها همچنین از نظر زیبایی بیشتر خشنود هستند. با این حال ، اگر در حال حاضر کار شما در دست ساخت است ، سیم کشی ممکن است بهترین باشد ، زیرا بیشتر سیم کشی ها می توانند همزمان با سایر سیم های برق و کارهای ساختمانی نصب شوند.
دسترسی از راه دور و همچنین استفاده از خدمات پشتیبان گیری ابری نیز گزینه مفیدی است. دسترسی ابر و از راه دور به سیستم های نظارتی شما می تواند در زندگی یا مرگ در شرایط خاص اضطراری باشد.
قدرت پشتیبان گیری نیز ضروری است. اگر سیستم به دلیل قطعی برق خاموش شود ، یک سیستم امنیتی بی فایده می شود.
هشدار و امنیت خود را حفظ کنید

داشتن یک سیستم امنیتی خطر خرابکاری یا سرقت از کسب و کار شما را کاهش می دهد. بیماری همه گیر COVID-19 نیاز به محافظت از شرکت خود را در این اوقات سخت و نامطمئن بیشتر کرده است.

با داشتن یک سیستم امنیتی ، در صورت بروز مشکلی ، مقامات سریعاً مطلع و اعزام می شوند. همچنین می توانید از دعاوی کم بیمه بهره مند شوید و سیستم امنیتی شما احتمالاً فقط در عرض چند سال هزینه خود را پرداخت خواهد کرد. دسترسی از راه دور به شما این امکان را می دهد تا وقتی در خانه هستید یا در تعطیلات خارج از خانه هستید ، از مشاغل خود بازدید کنید. با این حال ، هدف اصلی یک سیستم امنیتی ممنوعیت ورود افراد غیرمجاز و مجرمان است که می خواهند به کارمندان و / یا مشتریان شما آسیب برسانند.

  • meysam akbari