بهترین بلاگ محتوا

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

بهترین بلاگ محتوا

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

  • ۰
  • ۰

یک سیستم امنیتی برای محافظت از درها ، پنجره ها و سایر نقاط ورودی شما طراحی شده است. فضای داخلی شما نیز محافظت خواهد شد ، این بدان معناست که شما نگران نباشید که تجهیزات ، لوازم و دارایی های دیگر شما با استفاده از یک نرم افزار نظارت بر کارمندان به سرقت رفته یا آسیب ببینند.

 

بیشتر سارقین در جستجوی اهداف آسان هستند. داشتن یک سیستم امنیتی برای تجارت شما بازدارنده است. در اینجا ، ما به این موضوع خواهیم پرداخت که چگونه می توانید با نصب یک سیستم امنیتی از تجارت خود در برابر سرقت و ضرر محافظت کنید.
انواع سیستم های امنیتی
یک سیستم نظارت تصویری به شما کمک می کند تا جرایم از وقوع جلوگیری شود. در صورت بروز جرمی ، می توان از سیستم نظارت تصویری برای شناسایی مجرمان استفاده کرد. برای طرح ادعای بیمه بدون مشکل می توانید از مدارک صوتی و تصویری استفاده کنید.
سیستم های کنترل دسترسی به شما امکان می دهد دسترسی به چندین ورودی محل کار خود را به صورت از راه دور کنترل کنید. با استفاده از گذرواژه ، اثر انگشت یا کارت کلید می توانید سیستم کنترل دسترسی خود را فعال و غیرفعال کنید.
یک سیستم هشدار می تواند همراه با یک سیستم کنترل دسترسی استفاده شود. وقتی زنگ هشدار فعال شود ، سیگنالی به مرکز کنترل و تلفن شما ارسال می کند.
همچنین می توانید یک سیستم بی سیم را انتخاب کنید. دستکاری یک سیستم بی سیم سخت تر خواهد بود و همچنین شما را در برابر گازهای خطرناک مانند مونوکسیدکربن محافظت می کند.
سنسورهای حرکت نیز بسیار مفید هستند. در صورت شناسایی حرکتی ، از طریق تلفن به شما اطلاع داده می شود. سپس می توانید بررسی کنید که آیا جرمی رخ داده است یا اینکه سنسور توسط یک زنگ هشدار نادرست مانند یک حیوان ایجاد شده است.
سیستم های امنیتی چگونه به محافظت از تجارت شما کمک می کنند

یک سیستم امنیتی در 7 روز هفته ، 24 ساعت شبانه روز دارایی های تجاری ، مشتریان و کارمندان شما را کنترل می کند. این سیستم به عنوان یک عامل بازدارنده عمل خواهد کرد ، زیرا بیشتر مجرمان از خطر تلاش برای ورود به مجموعه ای که دارای یک سیستم امنیتی است جلوگیری خواهند کرد.

یک سیستم امنیتی همچنین خطر آسیب های اساسی مانند آتش سوزی و آب را کاهش می دهد ، زیرا سیستم به محض شناسایی تخریب باعث می شود.

همچنین می توانید از تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود استفاده کنید تا بتوانید تقریباً از هر مکانی کسب و کار خود را کنترل کنید. هشدارها ، حسگرها و دوربین ها را فعال و غیرفعال کنید و با لمس یک دکمه درها را قفل و قفل کنید.

همچنین در حق بیمه پس انداز خواهید کرد ، زیرا کسب و کار و دارایی های آن به لطف حفاظتی که سیستم امنیتی شما از آن ارائه می دهد ، ریسک کمتری در بیمه خواهد داشت. با این حال ، همه شرکت های امنیتی برابر نیستند. برای یافتن یک ارائه دهنده معتبر ، وقت خود را صرف انجام مراقبت های لازم کنید.

عواملی که قبل از نصب یک سیستم امنیتی باید در نظر گرفته شود

ابتدا باید بودجه خود را در نظر بگیرید. واقعاً چقدر می توانید هزینه پرداخت کنید؟ قیمت ها ممکن است از 40 تا 250 دلار باشد. سیستم های ارزان تر ممکن است فاقد برخی ویژگی ها مانند مقاومت در برابر آتش و آب باشند. سرویس های ارائه شده با سیستم های ارزان تر نیز ممکن است فاقد خدمات یا زیرمجموعه باشند.

نظارت در مقابل عدم نظارت نیز نکته قابل تامل است. سیستم های تحت نظارت با هزینه ماهانه ارائه می شوند ، اما برنامه های حفاظتی برتر را ارائه می دهند. سیستم های نظارت نشده شامل هزینه ماهانه نیستند ، اما شما مسئولیت نظارت را بر عهده خواهید گرفت.
بی سیم در مقابل سیم دیگر گزینه دیگری است که باید به آن فکر کنید. سیستم های بی سیم را می توان بدون کمک حرفه ای نصب کرد. آنها همچنین از نظر زیبایی بیشتر خشنود هستند. با این حال ، اگر در حال حاضر کار شما در دست ساخت است ، سیم کشی ممکن است بهترین باشد ، زیرا بیشتر سیم کشی ها می توانند همزمان با سایر سیم های برق و کارهای ساختمانی نصب شوند.
دسترسی از راه دور و همچنین استفاده از خدمات پشتیبان گیری ابری نیز گزینه مفیدی است. دسترسی ابر و از راه دور به سیستم های نظارتی شما می تواند در زندگی یا مرگ در شرایط خاص اضطراری باشد.
قدرت پشتیبان گیری نیز ضروری است. اگر سیستم به دلیل قطعی برق خاموش شود ، یک سیستم امنیتی بی فایده می شود.
هشدار و امنیت خود را حفظ کنید

داشتن یک سیستم امنیتی خطر خرابکاری یا سرقت از کسب و کار شما را کاهش می دهد. بیماری همه گیر COVID-19 نیاز به محافظت از شرکت خود را در این اوقات سخت و نامطمئن بیشتر کرده است.

با داشتن یک سیستم امنیتی ، در صورت بروز مشکلی ، مقامات سریعاً مطلع و اعزام می شوند. همچنین می توانید از دعاوی کم بیمه بهره مند شوید و سیستم امنیتی شما احتمالاً فقط در عرض چند سال هزینه خود را پرداخت خواهد کرد. دسترسی از راه دور به شما این امکان را می دهد تا وقتی در خانه هستید یا در تعطیلات خارج از خانه هستید ، از مشاغل خود بازدید کنید. با این حال ، هدف اصلی یک سیستم امنیتی ممنوعیت ورود افراد غیرمجاز و مجرمان است که می خواهند به کارمندان و / یا مشتریان شما آسیب برسانند.

  • ۰۰/۰۴/۰۱
  • meysam akbari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی