بهترین بلاگ محتوا

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

بهترین بلاگ محتوا

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

  • ۰
  • ۰

وقتی وقت و تلاش خود را صرف آویختن کامل کاغذ دیواری جدید کرده اید ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که مانند روزی که آن را خریده اید تازه و زیبا به نظر می رسد.

تمیز کردن کاغذ دیواری بسیار آسانتر از آن است که تصور می کنید. بسته به محل قرارگیری و نوع کاغذ دیواری ، موارد مختلفی وجود دارد که می توانید با استفاده از محصولات ساده خانگی انجام دهید.

 

طول عمر کاغذ دیواری بیشتر از رنگ است. اما این بدان معنا نیست که نیازی به نگهداری و مراقبت ویژه ندارد. مهم‌ترین بخش از مراقبت و نگهداری کاغذ دیواری، تمیز نگهداشتن آن پیش از آن که رنگ آن عوض شود، است. اگر می‌خواهید کاغذ دیواری شما همانند روز اول زیبا به نظر برسد و در اثر آلودگی دچار تغییر رنگ نشود باید به صورت مرتب آن را تمیز کنید.

 


گردگیری از کاغذ دیواری
جمع شدن گرد و غبار می تواند به راحتی مورد توجه قرار نگیرد ، اما عامل اصلی کاغذ دیواری آسیب دیده یا قدیمی است. گرد و غبار یک یا دو بار در ماه می تواند میزان رسوب را به حداقل ممکن برساند ، که به نوبه خود روشن و تازه بودن کاغذ دیواری را تضمین می کند. اگر ملایم باشید ، می توانید روی هر نوع کاغذ دیواری گردگیری انجام دهید.

نکته برتر
استفاده از ضمیمه برس جاروبرقی خود بهترین و آسان ترین روش برای تمیز کردن کاغذ دیواری است. موهای برس باید به این معنی باشد که خلا vac به کاغذ آسیب نمی رساند ، در حالی که مکش به معنای این است که گرد و غبار به طور مستقیم جمع می شود.

اگر ترجیح می دهید به صورت دستی گرد و غبار بگیرید ، یک گردگیر خشک یا به انتهای برس جارو وصل شده یا به راحتی با دست استفاده می شود می تواند کار را به همان خوبی انجام دهد. اما ، با این روش مهم است که از بالای دیوار شروع کنید و به سمت پایین کار کنید ، زیرا گرد و غبار به قسمت های پایین تر کاغذ می ریزد. ممکن است بعد از آن مجبور شوید زمین را جارو کنید.

 

مطالعه بیشتر: 

انواع مختلف رنگ مورد استفاده در ساخت و ساز و کاربردهای آن


شستن کاغذ دیواری
بعضی اوقات غبارروبی کافی نیست. متأسفانه بعضی از لکه های کاغذ دیواری تمیز نمی شوند ، مانند جوهر ، اما بعضی دیگر ممکن است پاک شوند. ساده ترین - و ارزان ترین - روش تمیز کردن کاغذ دیواری از اسفنج نرم ساده ، کمی صابون ماشین ظرفشویی و آب استفاده می کند.

قبل از تمیز کردن ، مهم است که کاغذ دیواری خود را در برابر آب و صابون تحمل کنید. محلول خود را مخلوط کنید و آن را روی قسمت کوچک و پنهان کاغذ دیواری (مانند پشت یک مبلمان) بمالید. اگر آب توسط کاغذ خیس بخورد یا رنگ آن زیاد شود ، بیش از این که صدمه بزنید ، آسیب می رسانید. اگر مشکلی نیست ، پس جلو بروید.
مقدار کمی صابون ماشین ظرفشویی را با آب گرم در یک کاسه کوچک مخلوط کرده و ترکیب کنید. اسفنج یا پارچه نرم را به آرامی در محلول مرطوب کرده و کاغذ را مرطوب کنید ، بدون اینکه خیلی سشوار بزنید. سپس باید این کار را با استفاده از یک پارچه تازه که فقط با آب گرم خیس شده ، شستشو داده و سپس با حوله تمیز خشک کنید.

روش های شستشوی دیگری که می توانید امتحان کنید
اگر کاغذ دیواری شما از پس آب و صابون بر نمی آید ، گزینه های خشک موجود است. بهترین آنها خمیر کاغذ دیواری است که می تواند برای از بین بردن لکه ها از دیوار استفاده شود. خمیر کاغذ دیواری را می توانید در گلدان از فروشگاه های سخت افزار خریداری کنید و قابل استفاده مجدد است.

کافی است قسمت کوچکی از گلدان را دور کرده و به صورت گلوله در آورید. سپس ، با استفاده از دست خود ، آن را روی قسمتهای کثیف کاغذ دیواری بچرخانید ، و باید دید که خاک برداشته می شود.
وقتی سطح خمیر کثیف شد ، خمیر را دوباره رول کنید تا خاک در مرکز توپ جذب شود و سپس دوباره استفاده کنید. وقتی خمیر کامل کثیف شد ، آن را دور ریخته و دوباره با یک قطعه جدید شروع کنید.

تمیز کردن کاغذ دیواری یک کار نسبتاً ساده با بازدهی بزرگ است. برای بعد از ظهر کار هر ماه ، کاغذ دیواری شما روز به روز تازه و جدید به نظر می رسد ، و این کار را شغلی می کند که ارزش انجام آن را دارد!

منبع:

https://eleninmarket.com/fa/مقالات/نحوه-تمیز-کردن-کاغذ-دیواری

https://www.grahambrown.com/us/blog-howto-howtocleanwallpaper.html

 

  • ۰۰/۰۳/۱۹
  • meysam akbari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی