بهترین بلاگ محتوا

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

بهترین بلاگ محتوا

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

  • ۰
  • ۰

تکنسین های تعمیر واشر - کیفیتی که می توانید به آن اعتماد کنید
وجود ماشین لباسشویی در خانه راحتی راحتی است که اغلب می توان آن را مسلم دانست - یعنی تا زمانی که خراب شود و لباسهای زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد تا خودتان مرتب شوید. به محض مشاهده مشکلی در ماشین لباسشویی خود ، بلافاصله سرویس تعمیرات را برنامه ریزی کنید تا خطر آسیب به آب یا عوارض بعدی را کاهش دهید. این که آیا ماشین لباسشویی شما تخلیه نمی شود ، نمی چرخد ​​یا به سادگی روشن نمی شود ، تعمیرال می تواند برای رفع مشکل ، خدمات منظم یا تعمیرات اضطراری را ارائه دهد. تکنسین های ما تعمیر و نگهداری دقیق پیشگیرانه ای را نیز ارائه می دهند که توصیه می کنیم آن را برای هرگونه وسایل لباسشویی استفاده کنید. حتما به وب سایت ما به آدرس https://tamirall.com مراجعه نمایید.

تا به حال اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی بوش کرده اید؟ می خواهید لباسشویی را به طور کامل تعویض کنید؟ اصلا کار عاقلانه ای می باشد؟ از این گذشته، قیمت ماشین لباسشویی جدید می تواند بسیار زیاد باشد و بابت آن هزینه های بسیار زیادی را بپردازید! آیا شما توانایی خرید یک ماشین لباسشویی جدید را دارید؟ اشتباه نکنید، لباسشویی بوش به این راحتی ها نیاز به تعویض ندارد، با نکات زیر و کمک و مشاوره تیم تعمیرال؛ به راحتی لباسشویی بوش خود را تعمیر خواهید کرد.
 

ما طیف گسترده ای از ماشین لباسشویی را تعمیر می کنیم: 

  • ماشین لباسشویی بارگیری بالا
  • ماشین لباسشویی بارگیری جلو
  • واحدهای ترکیبی
  • ماشین لباسشویی جمع و جور

مسائل رایج ماشین لباسشویی


اگر به مشکلی در ماشین لباسشویی خود پی برده اید ، با تعیین وقت تعمیر ، شما را به انجام سریع اقدام تشویق می کنیم. هرچه موضوع را زودتر شناسایی و حل کنید ، احتمال خسارات بعدی کمتر خواهد بود.

اگر موارد زیر را مشاهده کردید به تکنسین های ما مراجعه کنید:

 

مطالعه بیشتر: 

انواع مختلف رنگ مورد استفاده در ساخت و ساز و کاربردهای آن

 

ماشین لباسشویی روشن نمی شود.


در بیشتر موارد ، این امر ناشی از سوئیچ قطع شده و خارج از تعادل از یک بار نامتعادل است که با توزیع مجدد لباس به راحتی قابل اصلاح است. در غیر این صورت ، ممکن است با مدار تایمر یا پریز برق مشکلی داشته باشید که متخصصین ما می توانند از آن مراقبت کنند.

 

ماشین لباسشویی شما به درستی یا اصلاً نمی چرخد.


هنگامی که لباس ها در پایان چرخه شستشو خیس می شوند ، ممکن است نشان دهد که واشر نمی چرخد. این می تواند به دلیل نقص سوئیچ درب یا پیستون درب ، سوخته شدن شیر برقی چرخشی ، سیم های آسیب دیده ، شکستن یا فرسودگی تسمه درایو ، یا تماس نامناسب تایمر باشد.

هیچ تحریک وجود ندارد.


دلایل زیادی برای عدم تحریک وجود دارد از جمله کمربند رانندگی فرسوده ، مونتاژ همزن ، پیستون / بالابر ویگواگ ، اهرم حالت انتقال ، یا اسپیندل درایو. همچنین ممکن است به دلیل برخورد نامناسب تایمر داخلی ، سوئیچ درب بد یا سوئیچ فشار به درستی کار نکند.

 

ارتعاش بیش از حد


اگر متوجه لرزش بیش از حد شدید ، ممکن است واشر شما به طور صحیح تراز نشود یا در کف چوب ضعیف شده قرار گیرد. پدهای دمپر فرسوده یا لنت های اسنبر نیز ممکن است مقصر باشند.

 

ماشین لباسشویی شما نشت می کند.


صابون اضافی ، شلنگ های شل ، مسدود شدن لوله تخلیه و نشت پمپ ها ، وان ها یا شیلنگ های تزریق آب وان ها می تواند مقصر نشت و سایر آسیب های مشابه باشد.

 

آب به درستی تخلیه نمی شود.


اگر پمپ معیوب ، تسمه محرک فرسوده یا شلنگ تخلیه مسدود شده داشته باشید ، آب در طبل می ماند. وقتی به درستی تخلیه نشود ، می تواند منجر به مشکلات جدی شود.

 

آب سرد وجود ندارد


شیر آب سرد ممکن است خاموش باشد یا رسوب در شیر ایجاد شود.

 

چرخه های شستشو لکه هایی روی لباس ایجاد می کند.


لکه هایی که با آب و صابون از بین نمی روند ممکن است در اثر روغن انتقال از یک انتقال از بین رفته ایجاد شوند.

 

چرخه های شستشو صابون را در لباس باقی می گذارد.


تماس تایمر معیوب یا دریچه آب سرد گرفتگی رسوب ممکن است دلیل باقی ماندن صابون اضافی در لباس شما باشد.

 

  • ۹۹/۱۲/۱۰
  • meysam akbari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی