بهترین بلاگ محتوا

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

بهترین بلاگ محتوا

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

  • ۰
  • ۰

دریل(Drill) که در تلفظ عام دلر عنوان می شود،  یکی از پرکاربرد ترین ابزارهای صنعتی است برای ایجاد سوراخ و حفره  بر روی سطوح جامد میباشد. برخی از مدل های دریل قابلیت باز و بسته کردن پیچ را دارد.به این دلیل است که دریل را می توان یکی از ابزار های برقی و شارژی مورد نیاز در هر خانه و جعبه ابزاری دانست.

هنگام خرید یک دریل، احتمال زیادی وجود دارد که گیج شوید، مخصوصاً اگر برای اولین بار خرید می کنید. اما، اگر بدانید به دنبال چه چیزی هستید، خرید تبدیل به یک نسیم می شود و هرگز از خرج کردن خود پشیمان نمی شوید.

هنگام جستجوی بهترین دریل، موارد زیادی وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید. در این بخش، ما برخی از عواملی را که باید برای پیدا کردن مته برای همه نیازهای خود در نظر بگیرید، روشن می کنیم.

نوع دریل

اولین و مهمترین نکته ای که هنگام خرید دستگاه حفاری باید در نظر بگیرید این است که به چه نوع نیاز دارید؟

در مورد خرید دریل، دو پرس مختلف وجود دارد که می توانید یکی را انتخاب کنید، یا مدل نیمکت یا آن که روی زمین نشسته است.

مدل های نیمکت نشین نسبت به مدل های کف فضای بسیار کمتری را اشغال می کنند و همچنین بسیار سبک وزن هستند که باعث می شود از قابلیت حمل بسیار بالایی برخوردار باشند. با این حال، به دلیل اندازه کوچک آنها، آنها همیشه ثابت ترین دریل نیستند.

اما اگر در مورد دریل کف صحبت می کنید، آنها بسیار قوی تر هستند و تقریباً در همه نوع مصالح قابل استفاده هستند. اگر به دنبال دریل برای چوب یا فلز هستید، پیشنهاد می کنیم از مدل های کف استفاده کنید.

محدوده سرعت

عامل بعدی که باید در نظر گرفته شود سرعت است. سرعت چرخشی است که در آن دستگاه حرکت می کند و به عنوان RPM نشان داده می شود.

اگر به سراغ دستگاه مته ای بروید که دارای طیف گسترده ای از گزینه های سرعت است، بسیار منطقی تر خواهد بود. این به شما امکان می دهد با مواد مختلف کار کنید و همیشه می توانید سرعت را بر اساس آن تنظیم کنید.

فرض کنید اگر در حال حفاری یک ماده نازک هستید، همیشه می توانید سرعت را افزایش داده و کار را سریعتر انجام دهید. اما اگر یک فلز یا چوب ضخیم را می برید، باید سرعت را پایین نگه دارید تا بتواند مته را با برش دقیق کاملاً برش دهد.

قدرت موتور

وقتی صحبت از موتور دریل می شود، باید در نظر بگیرید که چه نوع کار از دستگاه به دست می آید. اگر بدنبال دریل ای هستید که فلزات و چوب را خرد کند، باید به سراغ مته هایی با موتورهای بزرگتر بروید.

قدرت موتور به HP یا اسب بخار نشان داده می شود. هر چه HP بیشتر باشد، گشتاور بالاتری نیز می تواند ایجاد شود. هرچه موتور شما قوی تر باشد، انجام کارهای سخت تر مانند حفاری فلزات ضخیم تر یا انواع دیگر مواد آسان تر خواهد بود.

چه موادی می تواند برش دهد؟

نوع موادی که می توانید از مته برش دهید به سرعت کار دستگاه بستگی دارد. با سرعت کمتری که می توانید در دریل استفاده کنید، مواد ضخیم تری را می توانید با آن برش دهید. برای روشن تر شدن مطلب، اجازه دهید مثالی را در اینجا ذکر کنیم، NOVA 58000 Voyager با حداقل RPM 50 ارائه می شود که برای برش مواد ضخیم تر و سخت تر مناسب است. "

شما همچنین می توانید از اکثر این دریل ها برای چوب و برش پلاستیک ها به شرطی که دارای RPM بالا باشند، استفاده کنید.

ظرفیت حفاری

ظرفیت حفاری به این معنی است که چقدر قطعه ای قادر خواهید بود از طریق دستگاه خود حفاری کنید. اگر می خواهید قطعات بزرگتر را برش دهید، به ابزاری نیاز دارید که ظرفیت بیشتری دارد.

سطح پرنده

لوله توخالی که دوک را روی دریل احاطه کرده است، به عنوان کویل شناخته می شود. دوک قسمتی از پرس است که بیت مته را می چرخاند. هر دریل دارای یک مکانیزم داخلی یکپارچه است که به شما امکان می دهد تا هنگام کار مشغول پایین آمدن و بالا آمدن فرش شوید. این فرایند با چرخاندن دسته به پهلو درست مانند چرخ خیاطی انجام می شود.

هرچه بیشتر با چرخش در هر پیچ به شما امکان می دهد ضخیم ترین فلزات را برش دهید.

میز کار

اندازه میز کار یک پایه حفاری به شما امکان می دهد تعیین کنید که چقدر قطعه را قادر خواهید بود بر روی پرس سوراخ کنید. همچنین باید مراقب پرس های مته ای باشید که دارای شیارهایی هستند تا فلز یا چوب را در حین حفاری در جای خود نگه دارد.

همچنین می توانید به دنبال جداولی باشید که قابلیت چرخش داشته باشند تا در زوایای مختلف کار کنند.

ساخت و دوام

در آخر اما قطعاً مهم نیست، ساخت و ساز و کیفیت دوخت دریل نیز از نکات بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

دریل چیزی نیست که بتوانید هر چند ماه یکبار خریداری کنید. این تجهیزات گران قیمت هستند، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که دستگاهی که خریداری می کنید از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است. برای اطمینان از خرید دریل مناسب، دستگاهی را انتخاب کنید که از فلز کامل ساخته شده و هیچ گونه قطعه پلاستیکی به آن متصل نشده باشد.

این به جلوگیری از خرابی آن کمک می کند.

بنابراین، این 8 فاکتور است که هنگام خرید پرس پرس باید به آنها توجه کنید. ما امیدواریم که این مورد بتواند به شما کمک کند و اکنون دقیقاً چیزهایی را که باید به دنبال آنها باشید می دانید. برای خرید یک دریل مناسب می توانید به سایت https://superabzarpars.com/ مراجعه نمایید.

  • ۰۰/۰۶/۰۸
  • meysam akbari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی