بهترین بلاگ محتوا

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

بهترین بلاگ محتوا

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

  • ۰
  • ۰

انتخاب ایمپلنت دندان برای جایگزینی دندان از دست رفته انتخابی است که به شما لبخندی با ظاهری طبیعی، ماندگار و کامل می دهد. اگر قبل از ایمپلنت نیاز به پیوند استخوان دارید، ممکن است لازم باشد چند هفته صبر کنید تا پیوند بهبود یابد تا ایمپلنت واقعاً در جای خود قرار گیرد.

آیا به پیوند استخوان نیاز دارم؟

قبل از کاشت ایمپلنت دندانی، با دندانپزشک ایمپلنت و پریودنتیست خود در مورد کارهایی که باید قبل از قرار دادن ایمپلنت در جای خود انجام دهید مشورت خواهید کرد. این می تواند شامل درمان بیماری لثه، قطع برخی داروها، ترک سیگار یا سایر مسائل برای افزایش احتمال موفقیت آمیز باشد.

یکی از موضوعاتی که باید مورد بحث قرار گیرد این است که آیا برای حمایت از ایمپلنت خود به پیوند استخوان نیاز دارید یا خیر. از آنجایی که ایمپلنت دندان مستقیماً در استخوان فک قرار می گیرد، به استخوان کافی برای ثابت نگه داشتن آن نیاز دارد. اگر استخوان فک شما نتواند از ایمپلنت پشتیبانی کند، ممکن است پیوند استخوان لازم باشد.

پیوند استخوان برای حمایت از ایمپلنت

پیوند استخوان قبل از عمل ایمپلنت انجام می شود تا توده استخوانی کافی برای لنگر انداختن ایمپلنت شما فراهم شود. استخوان را می توان از جای دیگر بدن برداشت کرد یا پیوند استخوان را با استخوان جسد انجام داد.

پس از عمل پیوند استخوان، برای مدتی نیاز به بهبودی خواهید داشت. پیوند استخوان باید قبل از پذیرش ایمپلنت به استخوان فک موجود شما بچسبد. مانند سایر انواع پیوند بافت، ممکن است بدن شما استخوان را پس بزند یا بافت جدید بمیرد و باعث شکست پیوند شود.

فاصله بهبودی برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن پیوند استخوان معمولاً چند هفته است. پس از اینکه پیوند به اندازه کافی بهبود یافت، می توانید به مرحله بعدی بروید، که در آن ایمپلنت های شما در استخوان فک شما قرار می گیرند. پس از بهبودی از این روش، دندان های مصنوعی روی ایمپلنت ها قرار می گیرند و لبخندی جدید و بی نقص خواهید داشت.

مطالعه بیشتر: روش ایمپلنت دندان

  • ۰۰/۱۰/۰۴
  • meysam akbari

ایمپلنت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی