بهترین بلاگ محتوا

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

بهترین بلاگ محتوا

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

یک وبلاگ برای تولید محتوای ناب

  • ۰
  • ۰

بدون شک، گوشی های اپل یکی از بهترین گوشی هایی هستند که می توانید بخرید. با این حال، مدل های آیفون 13 بیشتر از آیفون 12 تقاضا دارند. چرا آیفون 13 بهتر از 12 است؟ برای دانستن بیشتر به خواندن ادامه دهید.

 

چرا آیفون 13 بهتر از 12 است

 

چه بخواهید به آیفون 13 پرو مکس ارتقا دهید یا به آیفون 13 6.1 اینچی مقرون به صرفه تر تغییر دهید، می توانید انتظار بهترین پردازنده در کلاس، دوربین شگفت انگیز و تعداد زیادی از ویژگی های چشمگیر را داشته باشید.

گوشی جدید با سیستم دوربین جدید، بریدگی کوچکتر، عمر باتری طولانی و رنگ های بی شماری عرضه می شود. تمامی گوشی‌های زیر مجموعه آیفون 13 با 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی شروع می‌شوند که فضای کافی برای فیلم‌ها، برنامه‌ها، موسیقی، عکس‌ها و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهند. در حالی که قیمت پایه آیفون 13 829 دلار است، مینی حدود 729 دلار قیمت دارد.

قیمت پایه آیفون 12 100 دلار ارزان تر از مدل های آیفون 13 است. با این حال، این به دلیل فضای ذخیره سازی است که خط جدید آیفون 13 ارائه می کند. مدل های آیفون 12 با فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی شروع می شوند در حالی که آیفون 13 از 128 گیگابایت شروع می شود.

وقتی صحبت از عمر باتری به میان می‌آید، خط آیفون 13 هنوز تحت آزمایش‌های باتری قرار دارد، اما نتایج اولیه ارائه شده توسط اپل کاملا امیدوارکننده است. اعتقاد بر این است که آیفون 13 2.5 ساعت بیشتر از آیفون 12 دوام می آورد.

A15 Bionic آیفون 13 ممکن است به گونه ای طراحی شده باشد که با دستگاه ها و نرم افزارهای جدید در دست ساخت اپل سازگار باشد. اپل به احتمال زیاد روی هدست های واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) کار می کند که می توانند از آیفون 13 و مدل های آینده آیفون به عنوان دستگاه میزبان استفاده کنند.

همانطور که گفته شد، مشخصات دوربین هر دو آیفون 12 و آیفون 13 یکسان است. هر دو گوشی آیفون رنج سنسورهای 12 مگاپیکسلی در جلو و عقب دارند.

از نقطه نظر طراحی، دوباره هر دو آیفون 13 و همچنین آیفون 12 ممکن است با یک استثنا قابل مشاهده مشابه به نظر برسند. طبق گفته اپل، مدل‌های آیفون 13 دارای بریدگی کوچک‌تر و 20 درصد ناچ کوچک‌تر هستند.

 نتیجه

با گزینه های ذخیره سازی بهتر، پردازنده سریع تر، عمر باتری بهبود یافته و بهبود دوربین، اکنون می دانید که چرا آیفون 13 بهتر از 12 است. اگر قصد خرید یک گوشی موبایل را دارید، سری آیفون 13 می تواند مطابق با نیازهای شما باشد.

 

  • ۰۰/۱۱/۲۰
  • meysam akbari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی